۱۳۹۴-۰۳-۰۶

برنامه نوبت شما در شبکه بي بي سي







برنامه نوبت شما در شبکه بي بي سي
سوال برنامه
طب مکمل چقدر در شهر شما رايج است؟
کارشناسي که برنامه نوبت شما در رابطه با طب مکمل دعوت نمودند اقاي دکتر عليشاهي و تماس يکي از همراهان مجموعه که در مورد روش درماني  سايمنتولوژي و فرادرماني توضيحاتي دادن و اقاي دکتر عليشاهي که متاسفانه  در اين مورد هيچ تحقيقي انجام ندادن و بطور کلي طب مکمل را قبول نداشتن و بطور يکطرف از طرف طب نوين و بطور مشخص از طرف پزشکان  طب مکمل را قبول نداشته و طب گياهي و سنتي و باقي زير مجموعه طب مکمل را رد کردن .
توضيح :
در درجه اول همان گونه که ميدانيد ما براي درمان هر نوع بيماري هيچ گونه هزينه اي دريافت نميکنيم و بار ها  استاد محمد علي طاهري مطرح نمودند که اين روش درماني  در کنار طب رايج بوده و هيچ وقت نميخواهد در طب پزشکي دخالت يا اختلالي ايجاد کند
توضيحات کوتاهي از استاد  در مورد لزوم پزشکي ...
ما در مجموعه از دوستان پزشک که در کميته پزشکي  که کار اين دوستان تحقيق و برسي بوده فعاليت ميکردند از نمونه ها .... روانپزشکي . دامپزشکي . عمومي و خيلي از پزشکان عزيز در اين زمينه ها تحقيق ميکردن و به نتايج بسيار خوبي هم رسيدند  .. براي نمونه از کنفرانسهاي در دانشگاه ها و سمينارها تحقيقاتشان را در اختيار ميگذاشتن که متاسفانه هموار نشده و متوقف شد .
از همراهان فرادرمانگران و تمامي دوستان
تقاضا ميشود مدارک پزشکي بصورت نوشته . فيلم . صوتي . اصل يا کپي .را به ايميل گزارش درمان ارسال نمايند تا در سايت قرار داده شود که اين دوستان قبل از هرگونه جهت گيري يا قضاوتي اول بتوانند تحقيق کنند و ما بتوانيم مدارک را در اختيار جوامع پزشکي قرار بدهيم .
گزارشات درمان فرادرماني و سايمنتولوژي
gozareshdarman@gmail.com
وب سايت گزارشات درماني فرادرماني و سايمنتولوژي
http://gozareshdarman.tk/index.php
#گزارش_درمان
#گزارش_فرادرماني_سايمنتولوژي_درمان
#Gozaresh_Darman
#gozareshdarman


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر