۱۳۹۴-۰۲-۱۵

رونویسی از حکمم و دادنامه ی صادره و متن دادنامه

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مورخه 94/2/14 ساعت ده صبح به دفتر شعبه 26 دادگاه انقلاب جهت رویت و رونویسی از حکمم مراجعه نمودم و دادنامه ی صادره را رونویسی کردم و جهت اطلاع تقدیم می نمایم.
لازم به ذکراست به رای مذکور اعتراضات شکلی، ماهیتی و حتی اعتراض خودبه عدم صحت رویدادهای تاریخی و زمانی موجود در متن رای را متعاقبا به عرض دادگاه و عموم خواهم رساند.
با آرزوی توفیق الهی

متن دادنامه ای که به من ابلاغ شد و از آن رونویسی کردم به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

25/12/93
100/93/26
به تاریخ 13/12/93 در وقت فوق العاده شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران بتصدی امضاءکنندگان ذیل تشکیل است. پرونده کلاسه 93/19688/ط د اتهامی سید مرتضی حجت نجفی فرزند میرحسن تحت نظر است. باتوجه به تحقیقات بعمل آمده و استماع مدافعات متهم و اخذ آخرین و توجها به اینکه اینجانب با حفظ سمت به موجب بخشنامه 91/1966/ح/ق/3/4 مورخ 15/1/93 ریاست محترم قوه قضائیه، دادرس دادگاه عمومی تهران نیز هستم، ضمن اعلام ختم دادرسی با استعانت از خداوند متعال بشرح ذیل مبادرت به انشای حکم می نماید.
حسب کیفرخواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب تهران آقای سید مرتضی حجت نجفی فرزند میرحسن( شهرت کوهکمری) بشماره شناسنامه 11576 متولد 1347 صادره از قم. آزاد با تودیع وثیقه متهم است به توهین به مقدسات اسلامی و دخالت غیر مجاز درامور پزشکی و تحصیل مال نامشروع بمیزان پنجاه میلیون ریال.
با این توضیح که وی در خانواده روحانی متولد شده و خود نیز ملبس به کسوت روحانی می باشد. پدر بزرگ وی موسس حوزه علمیه حجتیه قم می باشد حسب تحقیقات بعمل آمده متهم مدعی است که دروس حوزوی را طی نموده لیکن سوابقی از تحصیل وی در مرکز حوزه علمیه قم بدست نیامده است، از طرفی پرونده از دادسرای ویژه روحانیت در اجرای ماده سیزده قانون ویژه به این دادگاه واگذار شده است. متهم در سال87 با فرقه کیهانی آشنا شده و مشغول فعالیت می باشد.به لحاظ ادامه فعالیت نهایتا از سال 88 بعنوان کمیته دین پژوهشی فرقه را عهده دار شده است. حسب اوراق پرونده دارای دوفقره سابقه محکومیت در دادگاه ویژه روحانیت می باشد. متهم یک بار توسط قرارگاه ثاراله استان تهران دستگیر و با اخذ تعهد آزاد لیکن مجددا به لحاظ همکاری و حمایت از فرقه توسط وزارت اطلاعات دستگیر می شود.
در بحث عملکرد متهم از حیث اتهام توهین به مقدسات اسلامی همانگونه که در سایر دادنامه های اصدار نسبت به سایر اعضاء فرقه اشاره گردید و مصداق توهین به مقدسات اسلامی ذکر گردیده است لذا برای جلوگیری از اطاله کلام، تصویر دادنامه، پیوست پرونده می شود. به نظر دادگاه عملکرد متهم با توجه به شخصیت و روحانی بودن وی از سایر اعضاء شدیدتر و قوی تر بوده و انتظار می رفت متهم مزبور از حیث امر به معروف و نهی از منکر از ادامه انحرافات سایر اشخاص خودداری نمود لیکن خود نیز مرتکب بزه شده است.
هرچند متهم خودرا شیعه اثنی عشری و مسلمان و بزه انتسابی را منکر می باشد، لیکن اظهارات وی با عملکردش در تضاد است و ادعای وی در عدم توهین مسموع نمی باشد همچنین حسب گزارش مورخه 12/12/93 قرارگاه ثاراله همزمان با احضار آقای طاهری (سرکرده فرقه عرفان کیهانی) به دادگاه انقلاب اسلامی و خروج متهم از جلسه دادگاه، متاسفانه متهم نجفی با پوشیدن لباس روحانی از میان تجمع کنندگان حاضر عبور نموده که به لحاظ سرشناس بودن وی در میان هواداران فرقه باعث تهییج شرکت کنندگان در تجمع می گردد. به هر حال با توجه به لباس روحانی و توصیه دین مبین اسلام، متهم می بایست از موضع تهمت فرارمی کرد نه آنکه علیرغم حساسیت موضوع از میان سایر اعضاء و تجمع کنندگان عبور می کرد النهایه گزارش قرارگاه ثاراله تهران بنظر دادگاه در مورد عملکرد متهم صادق و مورد وثوق می باشد و ادعای وکلای مدافع و متهم مردود می باشد. النهایه مستندا به ماده 513 از قانون مجازات اسلامی(مبحث تعزیرات) به تحمل پنج سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم می نماید. در خصوص اتهام مداخله غیر مجاز در امورپزشکی و تحصیل مال نامشروع به لحاظ عدم احراز وقوع بزه با رعایت اصل 37 قانون اساسی و ماده 177قانون آیین دادرسی کیفری حکم برائت وی صادر و اعلام می نماید. ضمنا مبالغ ماخوذه به شرح مندرج در کیفرخواست از حیث نامشروع به استناد ماده214و215 قانون مجازات اسلامی اصلاحی سال 92 از سوی متهم به نفع دولت مسترد گردد.
رای حضوری و پس از ابلاغ ظرف بیست روز قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران است.
ماشاءاله احمدزاده
دادرس شعبه 26دادگاه انقلاب اسلامی
و دادرس دادگاه عمومی تهران
سيد مرتضي حجت نجفي
منبع خبر : صفحه سيد مرتضي حجت نجفي
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1441685362811863&id=100009112399372&fref=nf
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر