۱۳۹۴-۰۲-۲۸

ديدار فعالان حقوق بشر با احمد شهيد در آلمان

ديدار فعالان حقوق بشر با احمد شهيد در آلمان
ديدار با #احمد_شهيد در رابطه با وضعيت #محمدعلي #طاهري
در روزهاي 24 و 25 ارديبهشت 94 دکتر احمد شهيد(نماينده حقوق بشر #سازمان #ملل در ارتباط با#ايران) به شهر #کلن #آلمان آمده بود تا با فعالين حقوق بشري و سياسي در رابطه با موارد نقض حقوق بشر در ايران ملاقات هايي داشته باشد.
روز پنجشنبه 24 ارديبهشت 94 آقاي آرمان چاروستايي(فعال سياسي و زنداني سياسي سابق) و روز جمعه 25 ارديبهشت 94 خانم هاله باقرزاده(فعال حقوق بشر) با آقاي احمد شهيد ديداري داشتند.
 
 
در اين ديدار جداي از پرداختن به آخرين موارد نقض حقوق بشر، اعدام ها و شرايط بسيار بد زندانيان سياسي-عقيدتي ، به طور مشخص در رابطه با وضعيت آقاي محمدعلي طاهري(بنيانگزار عرفان حلقه و دو طب مکمل فرادرماني و سايمنتولوژي) صحبت کردند.
آنها در رابطه با «شرايط وخيم آقاي طاهري،اعتصاب غذاهاي ايشان، تجمعات اعتراضي که هواداران ايشان در هفته هاي اخير در مقابل دادگاه انقلاب ،براي آزادي استاد خود داشتند و همچنين دستگيري شاگردان آقاي طاهري و دادن حکم هاي سنگين به آنان و مهم تر از همه اينکه حکومت سعي دارد افکار عمومي را براي اعدام آقاي طاهري مهيا سازد» صحبت نمودند و از آقاي احمد شهيد درخواست کردند که جلوگيري از صادر شدن حکم اعدام و همچنين براي آزادي محمدعلي طاهري(که دفتر حقوق بشر سازمان ملل به عنوان يکي از 13 نخبه اي که حقوقشان در ايران نقض شده، از او ياد کرده است)فشار هاي بيشتري به حکومت ايران وارد نمايند.
همچنين عنوان شد که خواسته فوري شاگردان آقاي طاهري : حصول اطمينان از سلامتي ايشان و ديدار حضوري با استاد محمدعلي طاهري مي باشد.
آقاى احمد شهيد در پاسخ گفتند :
در شيوه عمل ما تغييراتى بوجود آمده و از اين پس تصميم داريم كه فشار هاى مربوط به جلوگيرى از نقض حقوق بشر در ايران را بر روى آقاى روحانى ، رياست جمهورى ايران متمركز كنيم و در رابطه با آقاي طاهري نيز تلاش هاي بيشتري خواهيم نمود.
توضيح اينکه :در اطلاعيه عفو بين‌الملل که روز چهارشنبه ?? ارديبهشت94، با تيتر «احتمال صدور حکم اعدام محمدعلي طاهري وجود دارد»منتشر شد آمده است: «محمدعلي طاهري که به علت باورها و آموزه‌هاي روحاني‌اش و تحت اتهام "توهين به مقدسات اسلامي" چهار سال است در سلول انفرادي زندان اوين به سر مي‌برد، هم‌اکنون به اتهام "افساد في‌الارض" تحت محاکمه مجدد قرار دارد و اين مي‌تواند به اعدام او منجر شود».محمدعلي طاهري که با راه‌اندازي موسسه‌اي به نام «عرفان حلقه» در سال ???? به ارائه خدمات درباره «طب مکمل ايراني، فرادرماني و سايمنتولوژي» پرداخته بود، در سال ???? بازداشت شد
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihanitm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر