درس يا رسم؟.....(چهار)
س: خود آن فرد وقتي كه قمه ميزند وارد شبكه منفي ميشود؟
ج: من آن را نميگويم، من نميدانم چون در آن لحظه آن فرد چه چيزي مد نظرش است،
چه قضيهاي مد نظرش است، من فقط ميدانم كه اين كار هم در شبكه منفي قابل انجام است و هم شبكه مثبت، مكانيزمهايش را هم ميدانيم. اما در آن لحظه اين فرد چه چيزي مد نظرش است كه از اين مقاومت R عبور ميشود، اين مقاومت را كه داريم عكسش را هم داريم؛ كارگزار مثبت، كارگزار منفي و عكسش را داريم.منتها چون ما كه نميخواهيم درسهاي شيطانپرستي بدهيم، به اين علت ما عمدتاً يك بخش را مورد بررسي قرار ميدهيم.جذبه شديد به شيطان؛
شيطانپرستها هم كارهاي بسيار عجيب و غريبي ميكنند، حالا ان شاءالله در آينده فيلمهايي را بياوريم، حالا اگر شرايط مناسب شود، فيلمهايي را نشان بدهيم از محافل شيطانپرستان، از درمان، اينجا يك مقاومت R داريم، كه در واقع بر اين مقاومت R آن فرد در آن لحظه غلبه پيدا كرده. شما درست ميفرماييد، كاملاً قابل قبول است كه اين مغز شكاف بردارد ولي نه عفونت ونه چيزي، حتي قديم در حمام از اين فاضلاب حمام كه شايد به اعتقاد بعضيها كثيفترين بخش باشد، از آن ميماليدند رويش و خوب ميشد اين مسئلهاش كاملاً جداست.
ترم پنجم، جلسه پنچم، تصويري
محمد علي طاهري، عرفان کيهاني
س: خود آن فرد وقتي كه قمه ميزند وارد شبكه منفي ميشود؟
ج: من آن را نميگويم، من نميدانم چون در آن لحظه آن فرد چه چيزي مد نظرش است،
چه قضيهاي مد نظرش است، من فقط ميدانم كه اين كار هم در شبكه منفي قابل انجام است و هم شبكه مثبت، مكانيزمهايش را هم ميدانيم. اما در آن لحظه اين فرد چه چيزي مد نظرش است كه از اين مقاومت R عبور ميشود، اين مقاومت را كه داريم عكسش را هم داريم؛ كارگزار مثبت، كارگزار منفي و عكسش را داريم.منتها چون ما كه نميخواهيم درسهاي شيطانپرستي بدهيم، به اين علت ما عمدتاً يك بخش را مورد بررسي قرار ميدهيم.جذبه شديد به شيطان؛
شيطانپرستها هم كارهاي بسيار عجيب و غريبي ميكنند، حالا ان شاءالله در آينده فيلمهايي را بياوريم، حالا اگر شرايط مناسب شود، فيلمهايي را نشان بدهيم از محافل شيطانپرستان، از درمان، اينجا يك مقاومت R داريم، كه در واقع بر اين مقاومت R آن فرد در آن لحظه غلبه پيدا كرده. شما درست ميفرماييد، كاملاً قابل قبول است كه اين مغز شكاف بردارد ولي نه عفونت ونه چيزي، حتي قديم در حمام از اين فاضلاب حمام كه شايد به اعتقاد بعضيها كثيفترين بخش باشد، از آن ميماليدند رويش و خوب ميشد اين مسئلهاش كاملاً جداست.
ترم پنجم، جلسه پنچم، تصويري
محمد علي طاهري، عرفان کيهاني
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر