۱۳۹۴-۰۲-۱۴

متن نوشته شده اقای سيد مرتضي حجت نجفي

بسم الله الرّحمن الرّحيم

فردا مطابق با نهم ارديبهشت سال نود وچهار براي ابلاغ راي دادگاه بدوي که شرح آنرا پيشتر بيان کردم به دادگاه انقلاب فراخوانده شده ام.
هرچند ازمتن راي دادگاه ازطريق وکلايم يعني جناب آقاي دکتر عليزاده طباطبايي و سرکار خانم زينب طاهري باخبر شدم و شنيدم راي دادگاه در تباين با آنچه قاضي محترم در جلسه دادگاه مبني بر برائتم تصريح فرمودند صادر شده است.
اکنون وکلاي پرونده هرگونه گردهمايي در روز دادگاه را مخالف مصالح قضايي موکلشان ميدانند و باز بر پيگيري امر از طريق مجاري حقوقي تاکيد ميکنند.
من نيز در اين راستا نامه اي (که در پست قبلي گذاشتم) خدمت معاونت امنيتي دادستان تقديم کردم. هرچند موفق به زيارت ايشان نشدم ليکن به ضميمه ي نامه اي از ناحيه ايشان به مرجع قضايي معرفي شدم و اميدوارم صداي دادخواهي و مظلوميتم به گوش مسولين امر برسد و ترتيب اثري مثبت را شاهد باشم. به توفيق و فضل الهي
سيد مرتضي حجت نجفي
منبع خبر : صفحه سيد مرتضي حجت نجفي
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009112399372&fref=nf
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر