۱۳۹۲-۱۱-۱۲

خلسه


خلسه!

یک حالت بی خبری و یا ممکن است باخبری هم باشد ولی فرد در یک فضائی خودش را قرار داده یک جور نشئه گی بدون مخدّر است یک جور سرخوشی بدون استفاده از چیزی است یک حالت هست که فرد نمی داند کجا هست و یک ترانس مثبت است یک حالت خود هیپنوتیزم است که فرد در آن از یک سری واقعیتها جدا شده!

مخدّرهای زمینی که معلوم است در واقع هدف از مخدّرها جدا شدن از واقعیتهای روزمره و زندگی است!
هر کسی یک جوری به این مسئله میرسد یکی به مخدّر زمینی میرسد و یکی به مخدّر آسمانی و یکی هر دو را دارد!
در بعضی از عرفان ها هر دو را دارند!

میل به مخدّر در افرادی صورت می گیرد که بخش سرکش(روح: نرم افزاری که گفتیم با ما متولد میشود که باعث میشود بعضیها از این شاخه به آن شاخه بپرند) نا آرام است و این افراد در خطر اعتیاد قرار میگیرند!

البته ما این مسئله را قانون نمیکنیم ولی یک دسته از این افراد، افرادی هستند که آن بخش نا آرام است دنبال یک انقلاب و تحولی هستند با چه کنیم چه کنیم یک مرتبه می بینیم این را تجربه و آن (مخدّرها) را تجربه میکنند و متاسفانه راه برگشت مشکل میشود!

احساس گمگشتگی (نرم افزار روح) در واقع در کسی که قوی است از این شاخه به آن شاخه میرود. تمایل به پیدا کردن یک مرتبه فرد را به سمت همچین چیزهایی (مخدّرها) هم می برد، چون می خواهد دست خالی نباشد، یک مدتی این طرف و آن طرف میکند، وقتی پیدا نمیکند میزند به تجربه، هر چیزی از جمله مشروبات الکلی، مخدّر و ... به این امید که در عالم هپروت به رویش باز بشود!

در واقع صورت مسئله درست است (احساس گمگشتگی)،
یکسری از افرادی که به دام تجارب منفی می افتند افرادی هستند که قابلیت کمال را به نحو احسن در خودشان داشتند، فقط جوابی که به یک مسئله بزرگ باید میدادند غلط بوده!

می بینیم که افرادی که پویائی حرکتهایی را ندارند ساکن ترند کمتر به دام تجارب منفی می خورند!
آنهایی که شرّ و شورهای درونی دارند بیشتر در معرض قرار می گیرند!

این مسئله در مدیریت هم کاربرد دارد یک مدیر باید بداند که چه کسی را برای کار ثابت بگذارد و چه کسی را باید برای کارهای متحرک بگذارد، اگر یک مدیر این را بفهمد مدیر موفقی میشود!
و ممکن است مدیر بالعکس عمل کند یک کسی که باید بنشیند بگوید بدود، این شخص نمیتواند مثلا در کار تدارکات که احتیاج به تکاپو دارد کار کند!

اینها در بخش نهاد ما با ما متولد شده.
این حالی به حالی شدن باید از طریق کمال حاصل شود نه با چیزهای دیگری و به صورت مصنوعی!

دوره 4 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر