۱۳۹۳-۱۰-۱۱

بحث قضا و قدر، تسلیم به خواست خدا ببینید

بحث قضا و قدر، تسلیم به خواست خدا ببینید ما قراره زندگی کنیم دنبال کنیم
میگویند تسلیم در برابر مشیت الهی .
میگیم یعنی چی؟
اونها میگن هر چی اون خواست شما بگین چشم!
آیا خداوند همه چیز رو برای ما خواسته، یعنی الان داریم نتیجه رو میگیریم؟
بحث مشیت الهی سرنوشت و تقدیر، ما همه اینها رو پاسخ دادیم خواستیم بگیم که موضوع چیز دیگه ای است و اینکه ما به جایی برسیم ، ما به این اعتراف برسیم که به جایی نرسد کس به توانایی خویش الا تو چراغ رحمتش داری پیش
تو مسایل زمینی صد در صد توانایی من مطرح هست اما در مسایل بالا خیر؛ تسلیم، شاهد بودن و من خودم رو به تو سپردن است.
میخوایم خودمون رو بسپریم.
این مفهموم اسلام و مسلمانی و تسلیم است.
إن الدين عند الله الإسلام آل عمران ایه 19
تنها مرام نزد اون مرام تسلیم شدن است
غیر از این مرام، مرامی انتخاب کنی پاسخی نداری.
حالا میخواد یهودی باشه، میخواد کلیمی باشه، میخواد مسیحی باشه.
میگه اگر تسلیم شد پاسخ داره اگر تسلیم نشد پاسخی ندارد.
حالا اگر این ایه إن الدين عند الله الإسلام طور دیگه معنی بشود آنوقت یک تضادی ایجاد میشود چون
در قرآن میخوانیم لااکراه فی الدین.
در انتخاب مرام اجباری نیست، اکراهی نیست، زوری نیست.
بعد اینجا اگر بگیم تنها دین نزد اون اسلام است، یه تضاد ایجاد میشود یه جا میگه اجباری نیست یه جا میگه تنها چیزی که من قبول میکنم اینه !
این چطور میشه پس این هم در واقع بد نبود که بشکافیم و بگیم این تضاد نیست و خیلی هم درست وبه جا صحبت شده ...
پیاده شده از فایلهای صوتی - توسط همراهان - استاد محمد علی طاهری
http://erfanekeihani.com
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر