۱۳۹۳-۱۰-۲۹

بيرون ريزي يا درد دل وجودي

بيرون ريزي يا درد دل وجودي 
اگر در اين رابطه (كنترل دشارژ دروني يا اسكن هر حلقه اي) براي ما اسكن هائي پيش آمد، در واقع دارد حافظه وجودي ما درد دل مي كند و دارد مي گويد كه فقط اين نبود، اين هم بود، اينجا هم بود، فقط آن مسئله خاطره نيست.
حافظه وجودي ما به طور كلي همه بخش ها براي خودش حافظه دارد، از سلول بگيريم تا ساير بخشها، بنابراين به صدا در مي آيد و بهتر است كه ما مثل سنگ صبور گوش بدهيم به ناله هايش و به سر و صداهايش و به شكوه و شكايت هايش و خلاصه به درد دلش گوش بدهيم.
اين وجود ماست و جاي ديگري ندارد كه درد دل بكند، بگذاريد با خودمان درد دل بكند. البته ما نمي خواهيم وقت براي وجودمان بگذاريم، ما دوست داريم براي ديگران درد دل كنيم ولي خيلي از مواقع حوصله نداريم كسي بيايد براي ما درد دل كند، در اين مورد با صبر و تحمل ببينيم كه وجود ما چي دارد براي ما صحبت بكند. مطلوب نيست درد، آه، آلرژي و ... است، ولي اجازه بدهيم كه وجود ما حرف هايش را بزند، خودش را تخليه بكند، شكوه و شكايتهاي ما چيزي را حل نمي كند، در گوش ما نمي رود.
در واقع ما بينهايت اجزاي وجودي داريم و تنش هائي را به آنها وارد كرديم و الان هم مجبور هستيم كه اين درد دلهاي وجودي مان را گوش بدهيم، اجازه بدهيم بيرون ريزي ها آغاز شود.
در هر رابطه اي ما يك كلمه گفتيم بيرون ريزي. خب بيرون ريزي را يك جوري به آن نگاه كرديم، اينجا درد دل را هم مي توانيم يك جور ديگر به آن نگاه كنيم و اين اجازه را بدهيم كه وجود ما حرفش را بزند ولي ما معمولا پر از شكوه و شكايت هستيم كه چرا اينجوري شد، چرا اين خوب نمي شود و ... اينها طولاني ترش مي كند ولي هر چه بيشتر با وجودمان رفيق باشيم، زودتر درد دلش را تمام مي كند و خلاص مي شود و مي رود دنبال كارش،
اين بود كه گفتيم كه اين دوره (5) يك توجه هاي خاصي مي خواهد و مي تواند مسائل را كوتاه بكند يا ما خودمان طولاني ترش بكنيم، لذا به جاي شكوه و شكايت كردن شاكر باشيم كه وجودمان دارد خودش اشكالاتش را به ما مي گويد و ما هم با صبر و تحمل داتريم گوش مي دهيم و اين كمك مي كند كه خيلي سريع بيرون ريزي ها تمام بشود و خلاصه كلام ما نتيجه مطلوب را بگيريم.
دوره ٥ - استاد محمد علي طاهري
#‏سایت_سایمنتولوژی_فرادرمانی
#‏انجمن_سایت_سایمنتولوژی_فرادرمانی
#‏انجمن_مستر_عرفان_کیهانی_حلقه
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر