۱۳۹۳-۱۰-۲۵

با گذشت ۱۹ روز از شکستن آخرین اعتصاب غذای استاد طاهری

با گذشت ۱۹ روز از شکستن آخرین اعتصاب غذای استاد طاهری؛ وعده های مسسولان پرونده بنیانگذار عرفان حلقه هنوز محقق نشده است.
۱۹ روز از شکستن اعتصاب غذای استاد محمد علی طاهری بنیانگذار مجموعه عرفان کیهانی(حلقه) و دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی می گذرد و هنوز وعده‌هایی که از سوی مسوولین پرونده مبنی براعلام مختومه شدن پرونده و انتقال به بند عمومی، محقق نشده است.
بر اساس گزارشات رسیده؛ پرونده مذکور نه تنها مختومه نشده است بلکه در مورخه ۶ دی ماه ۱۳۹۳ به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمد زاده ارجاع شده است.
بر اساس اعلام دپارتمان حقوقی موسسه عرفان کیهانی، استاد محمد علی طاهری وکیل جدید خود را به دادگاه معرفی کرده است.
گفتنی است؛ با وجود وعده های مسوولان پرونده علاوه بر اعمال فشار به شخص استاد محمد علی طاهری تعداد بسیار زیادی از همراهان عرفان کیهانی(حلقه) اعم از اعضای شورای عرفان کیهانی(حلقه) و مربیانی که پیشتر دستگیر و در سلول های انفرادی بازداشت بودندنیز به دادگاه فراخوانده شدند.
اتهامات واهی وارده به تمامی همراهان عرفان کیهانی(حلقه) توهین به مقدسات،دخالت در امر پزشکی و تحصیل مال نامشروع است.
لازم به ذکر است؛این اتهامات به افرادی منتسب شده است که غالبا دارای سطوح عالی علمی همچون اساتید قرآن در دانشگاههای رسمی کشور، پزشک و افراد با سابقه حوزه علمیه قم هستند.
استاد محمد علی طاهری دراعتراض به مفتوح ماندن پرونده‌ای با اتهام فساد فی‌الارض و وضعیت غیر عادلانه خود در زندان چندین بار اقدام به اعتصاب غذا کردند،که روز ۶ دی ماه آخرین اعتصاب خود را شکستند.
با توجه به این که نزدیک به ۴ سال از حبس انفرادی بابت محکومیت رای قطعی صادره می گذرد اما همچنان وضعیت قضایی و کیفری اتهامات وارده ایشان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
منبع خبر : سایت نجات با حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر