۱۳۹۳-۱۰-۱۴

طبق آخرین اخبار رسیده ، پس از تحقیقات و بررسی ها

آخرین اخبار از وضعیت استاد محمّد علی طاهری :
طبق آخرین اخبار رسیده ، پس از تحقیقات و بررسی ها ،
استاد محمد علی طاهری در تاریخ ششم دی ماه سال 1393 در سلامتی،
در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب حضور یافتند و نامه وکالت خود را به آقای سید محمد علیزاده طباطبایی به شکل رسمی امضا کردند و پس از آن اعتصاب غذای خود را به دلیل تامین خواسته ی اولیه ی ایشان مبنی بر دیدار با وکیل خود، شکسته اند. بدین ترتیب پرونده ی ایشان به دلیل رسیدن به اولین خواسته شان روند مثبتی داشته است.
اما در این بین برخی دوستان که تمایل به آزادی ایشان ندارند طبق گذشته با انتشار اخبار کذب و تنش زا سعی در متشنج کردن جو و تحریک شاگردان وی دارند.
هوشیار باشیم که :
1- هیچ دادگاهی تشکیل نشده است و صرفا جلسه ای برای دیدار ایشان با وکیل خود بوده است و استاد معظم به اولین خواسته خود مبنی بر دیدار با وکیل و داشتن وکیل ، رسیده اند.
2- هر گونه خبر مبنی بر وخامت حال، سکته ، کما و ... صحّت ندارد و اکیدا تکذیب می گردد.
3- هرگونه اخبار با ادعای "اخبار بدست آمده از داخل زندان" صحت ندارد. بدلیل اینکه خط مشی افراد داخل زندان مبنی بر پنهانکاری وضعیت زندانیان است و تا کنون هیــچ خبر صحیحی از داخل زندان به بیرون درز نکرده است و کلیه ی اخبار با این ادعا تکذیب می گردد.
لذا از عزیزان تمنا داریم در چنین شرایطی که خواسته ی استاد معظم را تامین کرده اند، کمی خویشتنداری پیشه کنند و آرامش خود را حفظ نمایند.
و همچنین، به دلیل اینکه پرونده ی استاد عزیزمان روندی مثبت داشته است، جمعی از فرادرمانگران مخالفت علنی خود را با تجمعات اعلام میداریم .
اطلاعیه ای از جانب جمعی از فرادرمانگران جهت روشنگری با اصل اخبار موجود از وضعیت استاد محمد علی طاهری.
با آرزوی توفیق الهی
و برقراری عدالت و آزادی استاد محمد علی طاهری
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر