۱۳۹۲-۱۱-۱۵

از تزکیه تشعشعی تا معصومیت !

از تزکیه تشعشعی تا معصومیت !

زمانی است که تشعشع منفی به سمت صفر میل کرده
کسی که تشعشع منفی او صفر است،‌ یعنی معصوم است !

اما تا آن لحظه که این مسئله پیش بیاید من چه کنم؟!
من هر روز یک مقدار تشعشع منفی دارم ایجاد می کنم
و حالا دیگران را که در گیر می کنم جای خود !
خودم هم درگیر هستم چه باید بکنیم؟!

مثال دیگری می زنیم:
ما به مرکز شهر می رویم،
مرکز شهر پر از دود است،
دوده روی سر و صورت ما می نشیند و ما را سیاه می کند !
ما برمی گردیم خانه و دوش می گیریم
و این دوش آلودگی را پاک می کند
و ما را آماده می کند تا باز فردا به مرکز شهر برویم !

تا یک روزی انسان راهی برای مبارزه با آلودگی پیدا بکند یا نکند !
اما امیدوار است که این قضیه اتفاق بیفتد
و ما دیگر آلودگی هوا نداشته باشیم
اما تا آن روز باید خودمان را نگه داریم
نیاز داریم دوش بگیریم
و امروز را فردا کنیم و فردا را بکنیم پس فردا و ...

در این مورد هم که ما آلوده می شویم
و این آلودگی تشعشعاتی است
می توانیم از حلقه ای استفاده بکنیم که در این حلقه،
جریانی هست که مثل دوش گرفتن است
و شستشوئی که بتواند ما را فعلا سرحال بکند
تا ما ببینیم چه فکرهائی باید به حال خودمان بکنیم !

در این ارتباط که قرار می گیریم، جریان، جریان کاملا مشخصی است
و در واقع یک شستشوئی است که عمدتا واضح و مشخص است !
این تزکیه، تزکیه نفس نیست، تزکیه تشعشعات است !

دوره 4 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر