۱۳۹۲-۱۱-۲۳

بالاترین: زیاده روی اطلاعات سپاه در برخورد غیر اسلامی با فرادرمانی و بنیانگذار آن

بالاترین: زیاده روی اطلاعات سپاه در برخورد غیر اسلامی با فرادرمانی و بنیانگذار آن

https://www.balatarin.com/permlink/2014/2/11/3502484

مدت 33 ماه از بازداشت بنیانگذار محترم دو طب مکمل ایرانی «فرادرمانی» و «سایمنتولوژی» در بند 2 الف زندان اوین می گذرد و سرنوشت ایشان همچون سرنوشت بسیاری از اهل اندیشه که به جای پاسداشت، بازداشت شده اند، در گرو نفسی است که تا به امروز در سینه ها حبس شده است.

از آغازین روزهای دستگیری غیر موجه این معلم صلح و دوستی، فریب و نیرنگ مأمورین اطلاعات سپاه که به جد تصمیم به بدنام کردن اسلام دارند، تنها به دروغ های رسانه ای، جعل مهر و امضای مراجع عظام و ارائه احکام ساختگی مبتنی بر اعدام (برای آزار روانی استاد محمدعلی طاهری در زندان)، ایجاد فشار برای اخذ اعترافات دروغین، تحمیل رأی ناعادلانه و غیر اسلامی خود به دادگاه غیر قانونی ایشان و رفتارهای غیر اسلامی دیگر از این دست، محدود نشده است و در حالی که هر روز بر دامنه تهدید بسیار جدی خانواده و به خصوص دختر جوان ایشان می افزایند، با وعده دروغین آزادی آن بزرگوار در هر مناسبت دینی یا سیاسی، سعی در به سکوت کشاندن شاگردان این استاد معظم دارند.

طرح های مذبوحانه ای که سپاه برای از میان برداشتن فرادرمانی و حذف بنیانگذار آن دنبال می کند، همگی در بستری امکان اجرا دارد که با فعالیتهای رسانه ای مختلف و سخنرانی چند طلبه در دانشگاهها (که البته با هیچ اقبالی مواجه نشده است) سعی در ایجاد آن می گردد. عمده ترین این طرح ها که هنوز به مرحله انتخاب نرسیده است، یکی خارج کردن استاد محمدعلی طاهری از کشور و ترور ایشان در خارج از مرزهای ایران است که قاسمی و دیگر بازجوهای اطلاعات سپاه با اظهار تمایل این زندانی به خروج از کشور و نرمش سپاه در مقابل این تصمیم، به کرات آن را مطرح کرده اند.

طرح دوم که تا کنون به موفقیتی نرسیده است، اثبات جرائم دیگری مبنی بر تخلفات مربیان فرادرمانی است که اتهام افساد فی الارض را برای ایشان به اثبات می رساند و آن بزرگوار را مشمول حکم اعدام می سازد. طرح سوم نیز حصر خانگی این مرد بی گناه است که تا کنون با مقاومت شدید ایشان مواجه شده است؛ اما با اعمال نفوذ گسترده ای که سپاه در میان فرادرمانگران داشته و آن ها را به پذیرش هر وضعیتی برای این معلم ایثارگر وا داشته است، امکان اجرای آن، کاملا عملی به نظر می رسد.

در تمام مدت گذشته (از 14 اردیبهشت 1390)، هیچ وکیلی پیگیر وضعیت حقوقی استاد محمدعلی طاهری نبوده و بازپرس پرونده اجازه حضورهیچ وکیلی در کنار وکیل دست نشانده و نمایشی فعلی (میکائیل قنبری) را نداده است تا فرجام این صلح اندیش ایرانی را تنها بدخواهی سپاه تأیین کند.

با این حال، همچنان وعده های کاذب مبنی بر آزاد کردن ایشان در مناسبت های پیش رو، همچون گذشته ادامه دارد تا با آرام نگه داشتن جامعه بزرگ فرادرمانگران، یکی از طرحهای ذکر شده به اجرا در آید.

شواهد حاکی از آن است که گروه هایی از فرادرمانگران، به موجب رسالت حسینی حق طلبی و ظلم ستیزی، دیگر این همه ستم را بر نمی تابند و در صورتی که فشار سپاه بر مربیان و اسارت استاد محمدعلی طاهری پایان نیابد، در بهار 1393 موج منسجم و فراگیری از جنبش هایی را آغاز خواهند کرد که عواقب سنگینی برای سپاه در بر خواهد داشت و خود نیز حاضر به پرداخت هزینه های جانبی آن هستند.

(آخرین وعده دروغین بازپرس پرونده استاد محمدعلی طاهری، آزادی ایشان در روز 22 بهمن 1392 بوده است.)


"ستاد آزادی استاد محمد علی طاهری"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر