۱۳۹۵-۰۸-۰۴

ترجمه ى صفحه اينترنتى امنستى

گروه خبري سايت
ترجمه ى صفحه اينترنتى امنستى
بسم الله الرحمن الرحيم
ترجمه ى صفحه اينترنتى امنستى در تاريخ جمعه ٢١ اكتبرسال ٢٠١٦ ميلادى را در زير بخوانيد :
در مسیر آزادی برای محمد علی طاهرى
در سازمان عفوبین الملل تورنتو یک قفسه کتاب مملو از پرونده های سه اینچی مشکی هست. هر پرونده شامل صد اقدام فوری و دیگر مدارک مربوط به افرادی از اقصی نقاط جهان است که در معرض خطر نقض حقوق بشر - بازداشت ناعادلانه و یا دستگیری، شکنجه، ناپدید شدن، آزار و اذیت و سانسور هستند. سالیانه حدود سیصد و پنجاه مورد دریافت میشود. آنها توسط نویسندگان ابتدا به شکل نامه و بعد به شکل اقدام آنلاین در میآیند و سپس به صورت پتیشن در رسانه های اجتماعی و کمپینهای مبارزه ای پخش میشوند.

بسیاری از این کمپینها بخشهایی از تلاشهای موفق برای تغییر زندگی افراد بوده اند ولی شاید در یک نگاه به آنها نتوان یک فرد را مجسم کرد، یک خانواده در پرو به دلیل مقاومت در برابر یک معدن طلا مورد آزار و اذیت واقع شده است، یک پناهنده سوری در معرض دیپورت شدن از یونان است، یک راهب تبتی به دلیل فریاد "آزادی برای تبت" به زندان افتاده است.

و این تا زمانی ست که خانواده فرد درگیر به دفتر ما رجوع میکند.

در آن هنگام آن فرد که در قلب ماجرا به سر میبرد تبدیل به تنها چیزی میشود که میبینیم، از دید مادر او، خانوادهاش و دوستانش.

بیش از پنج سال است که محمد علی طاهری رهبر معنوی و پزشک طب مکمل در زندان اوین رنج میبرد. او به اتهام توهین به "مقدسات اسلامی" بازداشت شده و تا به امروز در اعتراض به بازداشت خود، حبس در سلول انفرادی و بد رفتاری بیش از دوازده بار دست به اعتصاب غذا زده است. اخیرا او اعتصاب دیگری را از 28 سپتامبر آغاز کرده است زیرا مقامات از آزادی او علی رغم اتمام زمان محکومیت امتناع میورزند. از تاریخ 16 اکتبر هیچ ارتباطی با او ممکن نبوده و مقامات زندان از ارائه هر گونه اطلاعاتی به وکیل و خانواده او در مورد محل یا وضعیت وخیم جسمی او خود داری میکنند.

عزت طاهری مادر محمد، در کنار خواهر ايشان به همراه گل و به منظور قدردانی از سازمان عفو بین الملل به دفتر ما میآیند. آنها معتقد هستند که دخالت سازمان ما موثر در نجات جان محمد علی طاهری از اعدام بوده است.

خانواده و مسئول کمپین "گلوریا نفزیگر"، به مانند دوستان قدیمی از دیدار دوباره شان، گر چه در چنین شرایط نامناسبی، ابراز خشنودی میکنند. دیری نمیگذرد که بیش از پنجاه نفر از جامعه ایرانیان و حامیان محمد علی طاهری به جمع ملحق میشوند. آنها با پوسترهای محمد علی طاهری، پلاکاردهای فارسی و انگلیسی در تقبیح حبس و شکنجه و همچنین پلاکاردهای عفو بین الملل در اتاق هیئت مدیره تجمع میکنند.

گلوریا از جمع به خاطر فداکاری و پایداریشان تشکر میکند. او میگوید که هر کدام از ما وقتی اینجا را ترک میکنیم به منزل رفته و شام را با عزیزان خود صرف میکنیم ولی محمد نمیتواند چنین کند. این وضع تغییر نخواهد کرد تا زمانی که ما دولت ایران را برای آزادی او تحت فشار قرار دهیم. سپس او همه را دعوت به امضا پتیشن سازمان عفو میکند. این پتیشن به منظور درخواست آزادی او به سازمان ملل ارائه خواهد شد.

گلوریا میداند که همه پتیشن را امضا کرده اند ولی در چنین شرایط خاصی شما باید آنقدر امضا کنید و آنقدر در مطرح کردن خواست خود پافشاری کنید تا سرانجام به هدف خود برسید.
بیش از 17000 کانادایی با استفاده از فرم آنلاین سازمان عفو خواستار آزادی محمد شده اند و هزاران نفر با درخواست خود صندوق پستی نماینده ایران در سازمان ملل را اشباع کرده اند. شما میتوانید عزت طاهری را دوباره با فرزندش پیوند دهید و با استفاده از لینک پایین اسم خود را به جنبش مبارزه با حبس غیر عادلانه او اضافه کنید.

Iran: Free Prisoner of Conscience Mohammad Ali Taheri
Spiritual teacher detained solely for the peaceful exercise of his rights to freedom of belief, expression and association.
TAKE ACTION

پس از گرفتن عکس، دست دادن های دوستانه، تشکرهای قلبی و اشکهای صمیمانه گروه به منظور گرد هم آیی به میدان "مل لستمن" میروند. آنها هر هفته و تحت هر شرایط جوی در آنجا گرد میآیند چرا که امیدشان را از دست نداده اند. آنها به منظور قدردانی از سازمان عفوبه اینجا آمده بودند در حالیکه وقتی محمد علی طاهری از زندان آزاد شود دلیل آن پشتکار آنها و شما خواهد بود.

لينك صفحه ترجمه شده :



منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر