۱۳۹۵-۰۷-۲۸

بعد از ممنوع شدن تماس تلفنی محمدعلي طاهري ممنوع الملاقات شد

گروه خبري سايت
بعد از ممنوع شدن تماس تلفنی محمدعلي طاهري ممنوع الملاقات شد
شنیده ها حاکی از آن است که امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۹۵، از ملاقات خانواده محمدعلی طاهری با او نیز ممانعت شده است.

پس از چهار روز ممانعت از تماس تلفنی با محمدعلی طاهری، امروز چهارشنبه، بر خلاف هر هفته، از ملاقات خانواده محمدعلی طاهری با وی نیز ممانعت به عمل آمده است.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه با وخیم شدن حال محمدعلی طاهری در اعتصاب غذای پیشین، او مخفیانه و در شرایط بایکوت خبری، به بیمارستان بقیة الله منتقل شده بود، اکنون نیز بیم آن می رود که وضعیت جسمی این اندیشمند در شرایط بحرانی باشد.

برخی منابع غیررسمی بر وخیم شدن حال محمدعلی طاهری صحه گذاشته اند. صحت این خبر تا این لحظه برای خبرنگار عرفان حلقه محرز نبوده و خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

طبق آخرین تماس تلفنی خانواده با استاد محمد علي طاهري 

با تماسى كه با خانواده در ايران داشتيم متوجه شديم كه آخرين تماس آقاى طاهرى با خانواده ایشان روز يكشنبه بوده و طبق قرار قبلى منتظر تماس ايشان در بعد از ظهر روز سه شنبه بودند كه متاسفانه تماسى از سوی ایشان گرفته نشد و اين امر موجب نگرانى شديد خانواده شده و به هر طريقى كه مى توانستند سعى كردند با زندان اوين تماس بگيرند ولى هيچكس پاسخگو نبوده واين امر با توجه به 21 روز اعتصاب غذای آقاى طاهرى شدت نگرانى ما را دو چندان كرده است.

از مسئولين خواستاريم كه هرچه سريعتر مارا از وضعيت سلامتى استاد طاهرى مطلع نموده و به اين قانون شكنى ها با توجه به منع تعقيب قانونى اتهامات مضحك پايان داده و ايشان را بدون قيد و شرط آزاد كنند.

خانواده استاد محمد علی طاهری
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر