۱۳۹۵-۰۸-۰۱

ادامه تجمع هواداران محمد علی طاهری در فضای امنیتی شدید مقابل بیمارستان بقیة‌الله

گروه خبري سايت
 ادامه تجمع هواداران محمد علی طاهری در فضای امنیتی شدید مقابل بیمارستان بقیة‌الله
در روزهای اخیر هواداران محمد علی طاهری در برابر ساختمان بیمارستان بقیة‌الله الاعظم تجمع‌های اعتراضی برپا کرده و خواستار اطلاع دقیق از وضعیت بنیان‌گذار عرفان حلقه شده‌اند. تصاویر و ویدیوهای ارسالی حاکی از تشدید فضای امنیتی و ممانعت از تجمع معترضان در مقابل این بیمارستان است.

جمع‌کنندگان به دنبال انتشار خبر انتقال مخفیانه «محمد علی طاهری» به بیمارستان و به اغما رفتن او، از شامگاه چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵، با اعتراض در مقابل بیمارستان بقیة‌الله الاعظم خواستار ملاقات با این زندانی عقیدتی و آزادی وی شدند.

در تصاویر و ویدیوهای ارسالی به خبرگزاری عرفان، حضور پرشمار نیروهای امنیتی، انتظامی، پلیس، گارد ویژه و لباس شخصی‌ها در مقابل درب اصلی و خیابان‌های منتهی به بیمارستان بقیة‌الله الاعظم در تهران مشهود است.

گفته شده “نیروهای گارد ویژه و لباس شخصی‌ها بیمارستان و خیابان‌های اطراف را محاصره کرده‌اند. نیروهای امنیتی با حضور پرتعداد خود، تجمع‌کنندگان را پراکنده کرده‌اند و با اعمال تهدید و فشار، آنها را از محل بیمارستان دور نگه داشته‌اند.”
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیة‌الله الاعظم وابسته به سپاه پاسداران بوده، و جهت درمان کارکنان این نهاد نظامی تاسیس شده است.








منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر