۱۳۹۵-۰۸-۰۹

تجمع اعتراضی هواداران محمد علی طاهری مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

گروه خبري سايت
تجمع اعتراضی هواداران محمد علی طاهری مقابل دفتر سازمان ملل در تهران
ده‌ها نفر از هواداران و شاگردان «محمد علی طاهری» امروز یک‌شنبه ۹ آبان‌ماه، در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها خواستار آزادی بنیان‌گذار عرفان حلقه شده‌اند.

تجمع ‌کنندگان ظهر امروز یکشنبه ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۵ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۶)، با در دست داشتن تصاویری از بنیان‌گذار عرفان حلقه و پلاکاردهایی با نوشته‌هایی همچون  “جان محمد علی طاهری در خطر است” و “ما خواهان آزادی محمد علی طاهری هستیم” در برابر ساختمان دفتر سازمان ملل متحد در بلوار شهرزاد تهران، نگرانی خود را نسبت به وضعیت مبهم این زندانی عقیدتی ابراز داشتند.

آنها از مسوولان سازمان ملل متحد خواسته‌اند از مسوولان جمهوری اسلامی بخواهند تا به حبس ناعادلانه و غیرقانونی محمد علی طاهری پایان دهند.

این تجمع اعتراضی در حالی است که محمد علی طاهری در سی‌وسومین روز از اعتصاب غذا به سر می‌برد و نگرانی‌ها از وضعیت وی افزایش یافته است.

گفته شده “خانواده و شاگردان محمد علی طاهری هیچ‌گونه اطلاعی از وضعیت جسمانی او ندارند و مسوولان جمهوری اسلامی از ارایه هرگونه اطلاعاتی در این زمینه و موضع‌گیری رسمی نسبت به شرایط این زندانی سیاسی خودداری می‌کنند.”

همزمان با این تجمع، گروه‌هایی از هواداران محمد علی طاهری و جمعی از فعالین حقوق بشر از سراسر دنیا، در اقدامی هماهنگ طی فراخوانی، امروز یکشنبه ۹ آبان (۳۰ اکتبر)، دست به تجمع اعتراضی زدند. همچنین آنها روز ۳۰ اکتبر را به عنوان روز جهانی «اعتراض به وضعیت نامعلوم  محمد علی طاهری» اعلام کرده‌اند.



در بخشی از این فراخوان سراسری آمده است: «ما فعالان حقوق بشر و طرفداران آزادی به همراه دیگر مردم آزادی‌خواه در گوشه و کنار جهان، در اعتراض به حکم ظالمانه و غیرانسانی استاد محمدعلی طاهری، گردهمایی برگزار می‌نماییم. از تمامی عدالت‌خواهان که امکان حضور در این گردهمایی را دارند دعوت می‌نماییم ما را همراهی کنند.»

این اعتراض‌های هماهنگ در سراسر جهان به ادامه بازداشت و بی‌خبری از وضعیت قطعی بنیان‌گذار عرفان حلقه در ایران صورت می‌گیرد و “همزمان در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا نیز به صورت پیوسته، اعتراض‌ها به وضعیت حقوقی این زندانی عقیدتی ادامه دارد.”

بنا به گزارش‌های رسیده از تهران، تجمع‌های اعتراضی هواداران محمد علی طاهری همچنان در جریان است.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر