۱۳۹۵-۰۸-۰۳

صحبت های خواهر استاد (آذردخت طاهری) و تجمع شاگردان

گروه خبري سايت
صحبت های خواهر استاد (آذردخت طاهری) و تجمع شاگردان
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ما به عنوان خانواده استاد محمد علی طاهری به همراه جمعی از شاگردان بدلیل عدم اطلاع از شرایط ایشان در این روزهای بسیار حساس گردهم آمده ایم تا اعتراض کنیم به بی تفاوتی قوه قضاییه واینکه تحت فشار ضابطین مغرض پرونده ایشان قرار نگیرند، ما معتقدیم هنوز هستند مسئولینی که احترام به قوانین حقوق بشری ، به قانون اساسى كشور مان و به أصول اخلاقى اسلامى و انسانى پايبند بوده و مستقل عمل می کنند وجوابگوی مردم خود هستند ، و از دولت جمهوری اسلامی و مسولین ذیربط خواستار یم تا شرایطی را فراهم آورند تا تضمین کننده سلامت عزیزمان باشد و همچنین آزادی بی قید و شرط ایشان را اجرایی نمایند.

باتوجه به اهمیت و کارایی سازمان های حقوق بشری ،اقدام برای نجات یک زندانى از طریق این سازمان ها موثرترین و درست ترین کاراست،

نکته جالب توجه این است که وقتی یک پتیشن توسط این سازمان ها تنظیم می شود اطلاعات شخصی امضا کننده در اختیار این سازمان قرار می گیرد و این پتیشن به لحاظ اهمیت، طبقه بندی در گروه اسناد قابل ارجاع و ماهیت حقوقی جمع کننده امضا که یک نهاد بین المللی مانند سازمان عفو بین الملل است، با پتیشنی که یک فرد یا افراد خاص تنظیم می کنند، متفاوت بوده و دارای ارجحیت حقوقی است.

همچنین امضای چنین سندی کاملا امن است چرا که اطلاعات امضا کنندگان در این پتیشن کاملا محفوظ و مطابق قوانین بین المللی از دسترس افراد و یا دولت ها خارج است.
این سازمان ها براساس تعداد امضاها و اطلاعات دریافت شده درمورد زندانی، اقدامات لازم در این خصوص را انجام داده و خواستار جواب و رعایت موارد حقوق بشری نسبت به احقاق حقوق فرد مور نظر از دولت مربوطه میشوند.

تکرار می کنیم که با توجه به توضیحات ارائه شده، ما همچنان خواستار حمايت كليه دوستان و همه آزاد انديشان نسبت به اقدام فورى انسان دوستانه سازمان عفو بين الملل براى آزادى استاد محمد على طاهرى هستيم.

به منظور اين كار مى توانيد به آدرس زیر رفته، نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد کنید و بر روی Take Actionدر همان صفحه کلیک نمایید تا ما را در تحقق این امر یاری نمایید.

خانواده استاد محمد علی طاهری








تقاضای مادر استاد محمد علی طاهری از همه آزاد اندیشان



صحبت های خواهر استاد محمد علی طاهری (آذردخت طاهری)
https://youtu.be/JYZ6gbslT7I


فیلم تجمع شاگردان به همراه خانواده تورنتو



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر