۱۳۹۵-۰۸-۰۵

نامه سرگشاده جمعی از شاگردان محمد علی طاهری، به رییس قوه قضاییه ایران

گروه خبري سايت
نامه سرگشاده جمعی از شاگردان محمد علی طاهری، به رییس قوه قضاییه ایران
جمعی از شاگردان «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی در اعتصاب غذا، در نامه‌ای سرگشاده به «صادق لاریجانی» رییس قوه قضاییه، خواستار آزادی این زندانی عقیدتی شده و از برخوردهای خشن و ضرب و شتم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در مقابل درخواست اطلاع از وضعیت «محمد علی طاهری» به شدت انتقاد کرده‌اند.

در بخشی از این نامه سرگشاده که امروز سه‌شنبه ۴ آبان‌ماه ۱۳۹۵ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۶)، در صفحه فیس‌بوکی «جنبش ما طاهری» منتشر شده و به امضای جمعی از شاگردان این زندانی عقیدتی رسیده آمده:

«ما، شاگردان محمد علی طاهری، نه قصد برهم‌زدن نظم عمومی را داریم نه اخلال در امنیت ملی. ما با گل و شیرینی در انتظار ملاقات معلممان هستیم. اما با با سر و صورت خونی به خانه برمی‌گردیم، یا برنمی‌گردیم می‌رویم زندان! کجای تقاضای خبر گرفتن از یک عزیز جرم است؟»

گفته شده در روزهای اخیر و به دنبال تجمع شاگردان و هوادارن «محمد علی طاهری» در مقابل بیمارستان بقیه‌الله اعظم در خیابان ملاصدرا تهران، نیروهای امنیتی و انتظامی با حضور پرشمار خود بارها به تجمع مسالمت‌آمیز معترضان حمله کرده و ضمن ایجاد ضرب و جرح، تعدادی از آنها را بازداشت کرده‌اند.
در بخش دیگری از این نامه آمده: «ما شاگردان محمد علی طاهری، از مسوولین قضایی کشور، حق خود را طلب کرده و بابت آسیب‌های جسمی‌ای که می‌خوریم، شکایت خواهیم کرد.»

«محمد علی طاهری» اکنون در شرایطی ۲۸مین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود را پشت سر می‌گذارد که اعتراض‌ها به ادامه بازداشت او همچنان ادامه دارد و معترضان با دادن گل و شیرینی به ماموران امنیتی در مقابل بیمارستان بقیه‌الله خواستار آزادی بنیان‌گذار عرفان حلقه از بند می‌شوند.
آنها در این بیانیه ضمن انتقاد از رعایت نکردن قوانین حاکم بر کشور اعلام کرده‌اند: «تنها خواسته ما آزادی فوری و بی قید و شرط او و پایان دادن به این ب‌ قانونی است. قانونی که حتی خودتان به آن احترام نمی‌گذارید!»

نسخه کامل نامه جمعی از شاگردان «محمد علی طاهری» به «صادق لاریجانی» را در پی می‌خوانید.

جناب آقای صادق لاریجانی
رییس محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران،

با سلام؛

رفتار فراقانونی با محمد علی طاهری و هوادارانش بی‌سابقه است.

محمد علی طاهری از ۱۳ تیر تا امروز بدون توجیه قانونی بازداشت است، یک هفته است خبر اغمای او منتشر شده و بیش از ده روز است تماسی با خانواده نداشته است.

ما، شاگردان محمد علی طاهری، نه قصد برهم زدن نظم عمومی را داریم، نه اخلال در امنیت ملی!

ما با گل و شیرینی در انتظار ملاقات معلممان هستیم. اما با با سر و صورت خونی به خانه برمی‌گردیم، یا برنمی‌گردیم می‌رویم زندان!

کجای تقاضای خبر گرفتن از یک عزیز جرم است؟

ما، خواستار آزادی بی قید و شرط محمد علی طاهری هستیم که نامه آزادی او پنج ماه پیش به دستش داده شده است.

ما شاگردان محمد علی طاهری، از مسوولین قضایی کشور حق خود را طلب کرده و بابت آسیب‌های جسمی‌ای که می‌خوریم، شکایت خواهیم کرد.

همچنین، انتشار عکس بدن زخمی ما، تنها نماد گوشه‌ای از ظلم عظیمی است که به محمد علی طاهری و شاگردانش می‌رود.

تنها خواسته ما آزادی فوری و بی قید و شرط او و پایان دادن به این بی‌قانونی است. قانونی که حتی خودتان به آن احترام نمی‌گذارید!

ما معتقدیم چنین روندی جز هزینه ناخواسته برای حکومت جمهوری اسلامی ایران و مردمش در برندارد.

و من‌الله توفیق
شاگردان محمد علی طاهری

منبع خبر : گروه خبري سايت www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر