۱۳۹۵-۰۸-۰۹

فراخوان سراسری برای آزادی محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
فراخوان سراسری برای آزادی محمد علی طاهری
در فراخوانی جهانی برای شرکت در تجمع‌های اعتراضی جهت آزادی محمد علی طاهری از همه شاگردان مکتب عرفان حلقه و تمام فعالین حقوق بشر در سراسر دنیا خواسته شده در این تجمع اعتراضی شرکت نمایند.

همزمان با سی‌وسومین روز از اعتصاب غذای محمد علی طاهری، گروه‌هایی از هواداران او و جمعی از فعالین حقوق بشر از سراسر دنیا، در اقدامی هماهنگ طی فراخوانی، یکشنبه ۹ آبان (۳۰ اکتبر)، دست به تجمع اعتراضی می‌زنند. آن‌ها مردم را جهت شرکت در این حرکت جهانی فراخوانده‌اند.

به گزارش رادیو فرهنگ و به نقل از خبرگزاری عرفان در پی انتشار خبر به اغما رفتن «محمد علی طاهری» بر اثر اعتصاب غذا، تجمع‌های اعتراض‌آمیز نسبت به وضعیت او در ایران و کشورهای مختلف دنیا از سر گرفته شده است. در تازه‌ترین اعتراض گروهی هماهنگ، گروه‌هایی از شاگردان و هواداران بنیان‌گذار عرفان حلقه و مدافعان حقوق بشر در شهرهای «وین» اتریش، «هانوفر» آلمان، «زوریخ» سوئیس، «بروکسل» بلژیک، «سیدنی» و «پرت» استرالیا، «استکهلم» سوئد، «ادمونتون»، «تورنتو»، «ونکوور»، «کالگری» و «مونترال» کانادا، «لس‌آنجلس»، «پورتلند» و «سانفرانسیسکو» آمریکا در روز یکشنبه ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۵ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۶) تجمع خواهند کرد.
گفته شده آن‌ها در یک اعلام همبستگی از مردم دنیا خواسته‌اند، تا در گردهمایی‌های همزمان برای آزادی این زندانی عقیدتی حضور یابند و از حقوق انسانی او دفاع کنند.

همچنین آن‌ها روز ۳۰ اکتبر را به عنوان روز جهانی «اعتراض به وضعیت نامعلوم محمد علی طاهری» اعلام کرده‌اند.

در بخشی از این فراخوان سراسری آمده است: «ما فعالان حقوق بشر و طرفداران آزادی به همراه دیگر مردم آزادی‌خواه در گوشه و کنار جهان، در اعتراض به حکم ظالمانه و غیرانسانی استاد محمدعلی طاهری، گردهمایی برگزار می‌نماییم. از تمامی عدالت‌خواهان که امکان حضور در این گردهمایی را دارند دعوت می‌نماییم ما را همراهی کنند.»

این اعتراض‌های هماهنگ در پی و در راستای اعتراض‌های داخل کشور به ادامه بازداشت و بی‌خبری از وضعیت قطعی بنیان‌گذار عرفان حلقه در ایران صورت می‌گیرد...

رادیو فرهنگ

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر