۱۳۹۵-۰۸-۰۵

آژانس ایران خبر بازداشت شدگان تجمع حمایت از استاد طاهری به فشافویه منتقل شده اند

گروه خبري سايت
آژانس ایران خبر بازداشت شدگان تجمع حمایت از استاد طاهری به فشافویه منتقل شده اند

احسان لطیفی، پویا عسگر زاده، نوید موسوی، علی معصومی و اسماعیل حسینی در حالی به زندان فشافویه منتقل شدند که روز یکشنبه دوم آبان در دادسرای اوین به خانواده آنها گفته شده بود به دلیل اتمام ساعت اداری، روز بعد (سوم آبان) با فیش حقوقی برای آزادی فرزندان خود مراجعه کنند.

گفتنی است انتقال متهم به زندان در شرایطی که برای او قرار کفالت صادر شده، امری غیرقانونی است که به بهانه اتمام ساعت کاری، توسط قاضی یا بازپرس پرونده انجام می شود.
شایان ذکر است، زندان فشافویه از بدنام ترین زندان های جمهوری اسلامی و محل نگهداری مجرمین با جرایم خطرناک است. زندانیان رها شده از این مرکز می گویند: « در زندان تهران بزرگ، افراد را در بدو ورود به شدت کتک می زنند، موهای آنها را می تراشند و مورد تحقیر و هتک حرمت قرار می دهند. هر خلافکاری که به این زندان می رود راه های خلاف و بزه را بسیار بهتر از قبل یاد می گیرد.»




این چندمین بار است که شاگردان محمدعلی طاهری به صورت تنبیهی، بدون رعایت اصل تفکیک جرائم، به این زندان فرستاده می شوند.

لازم به ذکر است که تجمع معترضین به بی خبری از وضعیت محمد علی طاهری به درگیری فیزیکی شدید مامورین با مردم انجامید. خونریزی وآسیب شدید عده ای گزارش شده است.
یک نوجوان ۱۵ ساله نیز در میان افرادی که با ضرب باتوم زخمی شدند، مشاهده شده است.شاهدان عینی از مضروب و زخمی شدن ده ها نفر خبر می دهند. گزارش ها حاکی است نیروهای امنیتی به ضربه باتوم به سر یک زن او را نقش بر زمین کرده و فرزند او را دستگیر کرده اند.

گروه زیادی از ماموران با حمله به کسانی که از وقایع عکس برداری می کردند آنها را با ضرب و شتم بازداشت نمودند. در این درگیریها حدود ۵۰ نفر بازداشت شده اند.

آژانس ایران خبر

منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر