۱۳۹۵-۰۷-۱۶

تجمع اعتراضی یاران محمد علی طاهری در اصفهان


گروه خبري سايت
تجمع اعتراضی یاران محمد علی طاهری در اصفهان
روز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه نود و پنج مصادف با پنجم اکتبر  جمعی از مربیان و شاگردان استاد محمد علی طاهری در شهر اصفهان به مناسبت پاسداشت روز معلم خود دست به تجمعی اعتراضی زدند.

به گزارش رادیو فرهنگ تعداد زیادی از یاران محمد علی طاهری خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط این زندانی عقیدتی محبوس در زندان اوین شدند.





طرفداران آقای طاهری در این تجمع خواستار رسیدگی مستقل قوه قضاییه به پرونده استاد محمد علی طاهری و آزادی فوری و بی قید شرط ایشان شدند.

به نقل از جمعی از اجتماع کنندگان گفته شده که این تجمعات اعتراضی تا حصول نتیجه مثبت و آزادی ایشان ادامه خواهد یافت .

محمد علی طاهری بنیانگذار دو طب فرادرمانی و سایمونتولوژی حدود هشت ماه است که دوره محکومیت پنج ساله خود را به پایان رسانیده ولی همچنان بدون هیچ دلیل موجه و حکم قانونی در انفرادی زندان اوین به سر می برد.

گفتنی است وکیل محمد علی طاهری آقای علیزاده طباطبایی در مصاحبه های گوناگون به کرات این نکته را متذکر شده اند که ادامه حبس ایشان غیر قانونی بوده و گفته اند که پرونده روال قانونی خود را طی می کند.

اما یکی ازَ حاضرین در تجمع به رادیو فرهنگ می گوید:از آنجایی که قوه قضاییه کشور در نمونه های مشابه و همچنین پرونده ی ایشان مستقل عمل نکرده این موضوع تعداد کثیری از افراد مجموعه عرفان حلقه را دچار نگرانی کرده است.

شایان ذکر است که محمد علی طاهری از هفتم مهر ماه به دلیل اعتراض در رسیدگی به روند پرونده شان دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

در این تجمع اجتماع کنندگان از تمامی جوامع حقوق بشری و سازمان های بین المللی خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق بشر در ایران و توجه بیشتری به پرونده ی محمد علی طاهری شدند

رادیو فرهنگ

منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر