۱۳۹۵-۰۸-۰۳

نباید اجازه بدهیم شخصیت‌های ما در سکوت خبری نابود شوند

گروه خبري سايت
نباید اجازه بدهیم شخصیت‌های ما در سکوت خبری نابود شوند



محمد نوری‌زاد:
گفتگوی اختصاصی با محمد نوری‌زاد کنشگر مدنی درباره محمد علی طاهری و تجمع‌های مسالمت‌آمیز اعتراضی در ایران

به نقل از خبرگزارى عرفان (اِنا)، «محمد نوری‌زاد» کنشگر مدنی در آستانه ۲۷مین روز از اعتصاب غذای اعتراضی «محمد علی طاهری» و به دنبال سرکوب خشونت‌آمیز تجمع‌های اعتراضی به ادامه بازداشت این زندانی عقیدتی، گفته: «شاگردان آقای طاهری درست فهمیده‌اند و درست دارند می‌روند. ما نباید اجازه دهیم در سکوت خبری شخصیت‌های ما از بین بروند.»

به گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، در روزهای اخیر به دنبال حضور جمعی از شاگردان و هوادارن محمد علی طاهری در مقابل بیمارستان بقیه‌الله اعظم در تهران و اعتراض به وضعیت این زندانی عقیدتی، نیروهای امنیتی و انتظامی به تجمع مسالمت‌آمیز آنها حمله کرده و چندین نفر از تجمع‌کنندگان را بازداشت کرد.

«محمد نوری‌زاد» در گفتگو با خبرگزاری عرفان به تحلیل زوایای برخوردهای خشن حکومت با تجمع‌های مسالمت‌آمیز پرداخته و در پایان راهکارهایی را برای دفاع از حقوق انسانی محمد علی طاهری عنوان کرده است.

این دانش‌آموخته کارگردانی، مستندساز و نویسنده ساکن تهران، که از جمله هنرمندانی است که در سال‌های اخیر در نقش یک فعال و کنشگر مدنی به وضعیت حقوق بشر در ایران اعتراض کرده، درباره راهکارهای دفاع از محمد علی طاهری و به طور کلی زندانیان سیاسی و عقیدتی و مدنی گفته: «در تجمع‌های اعتراضی مسالمت‌آمیز حضور میدانی و مداوم داشته باشیم، در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی حضور داشته باشیم و خبررسانی کنیم. و همچین از وضعیت زندانیان به مجامع جهانی و سازمان‌های حقوق بشری اطلاع‌رسانی کنیم.»

فایل صوتی گفتگو با محمد نوری‌زاد را در اینجا بشنوید:

{mp3}Nourizad|300|20|1{/mp3}

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر