۱۳۹۵-۰۸-۰۷

محمدعلی طاهری کجاست؟

گروه خبري سايت
محمدعلی طاهری کجاست؟
بسم الله الرحمن الرحيم
**محمدعلی طاهری کجاست؟**
اين سوالى است كه با انتشار بيانيه ى زير سازمان عفو بین الملل ، خواستار پاسخگویی آن از سوی مقام معظم رهبری و رییس محترم قوه قضاییه است.
ترجمه بيانيه :
ايران، محمدعلی طاهری کجاست؟
معلم معنوی، محمدعلی طاهری، اعتصاب غذای خود را از ۲۸ سپتامبر( ۷ مهر) شروع کرده است و از تاریخ ۱۶ اکتبر ( ۲۵ مهرماه ) در قرنطینه و ممنوع‌الملاقات میباشد. درخواست خانواده در مورد موقعیت مکانی و شرایط جسمی او بی‌جواب مانده است.
محمدعلی طاهری که بیش از پنج سال در سلول انفرادی بند الف در زندان اوین ایران بسر میبرد، از تاریخ ۱۶ اکتبر از تماس با خانواده محروم میباشد. خانواده او به دلیل بی خبری از مکان نگهداری و بخصوص شرایط جسمی او در رنج ونگرانی بسیار زیادی بسر میبرند و این که او از تاریخ ۲۸ سپتامبر در اعتصاب غذا بوده است این نگرانی را بیشتر می‌کند.
خانواده او به زندان‌های مختلف و مراجع قضایی مراجعه کرده اند تا از سلامت و مکان نگهداری ایشان اطلاع پیدا کنند اما تمامی درخواستهایشان بی‌جواب مانده است. به نظر میرسد که مراجع قضایی به طور غیررسمی به وکیل ایشان گفته‌اند که محمدعلی طاهری از تاریخ ۱۸ اکتبر به اغما رفته است و در یکی از بیمارستان‌های تهران که وابسته به سپاه پاسداران میباشد و معمولا اکثر زندانیان تحت نظارت سپاه به آنجا منتقل میشوند، به طور ناشناس بستری شده است. لازم به ذکر است که خانواده ایشان به هیچ‌عنوان چنین اطلاعاتی را به طور رسمی دریافت نکرده اند. طبق گفته خانواده، در روز پنجم اعتصاب غذا، بازجوی همیشگی‌شان و یک مرد ماسک‌زده وارد سلول ایشان شده و وی را به اتاق بازجویی برده اند و با تحت فشار قرار دادن ایشان قصد گرفتن "اعتراف دروغین" و ضبط ویدیویی آن را داشته‌اند. آقای طاهری حاضر به این امر نشده و در نتیجه او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. محمدعلی طاهری که از می ۲۰۱۱ در حبس بسر میبرد، آخرین اعتصاب غذای خود را در اعتراض به ادامه حبس با وجود به پایان رسیدن محکومیت پنج ساله "توهین به مقدسات اسلامی" به دلیل بازکردن مکان فرهنگی - علمی عرفان حلقه اغاز کرده است. ایشان در جون ۲۰۱۶ از دومین حکم "افساد فی الارض" که منجر به صدور حکم اعدام برای ایشان شده بود، تبرئه شده است.
لطفا هرچه سریعتر با مقامات مسئول تماس حاصل بفرمایید.
- نامه خود را با احترام به فرد مربوطه شروع کرده و در یک جمله خود را معرفی کنید.
- درخواست فوری خود را برای اطلاع یافتن از سلامت و مکان آقای طاهری ابراز کرده و بخواهید که آقای طاهری اجازه ملاقات و تماس تلفنی همیشگی خود را با خانواده‌شان داشته باشد.
- درخواست خود را برای آزاد کردن سریع و بدون قید و شرط ایشان ارائه داده و مشخص سازید که ایشان فقط برای ابراز کردن عقاید صلح‌آمیز خود در حبس بسر میبرند.
- ضمانت آن را بخواهید که تا زمان آزادی، ایشان قادر به دیدن کادرمتعهد پزشکی و درمانی خواهند بود.
- اطمینان حاصل کنید که برای ایشان مجازاتی برای دست زدن به اعتصاب غذا نخواهد بود.
همچنان میتوانید از انها مصراً درخواست كنيد تا بررسی و تحقیق مستقل و بی‌طرفانه اى در مورد ادعاى ايشان مبنى بر شکنجه و بدرفتاریهای دیگر با ایشان داشته باشند. به عنوان مثال نگه داشتن ایشان در حبس انفرادی که خود به تنهایی بالاترین فرم شکنجه و بدرفتاری میباشد. کسانیکه مسئول این اعمال میباشند، بدون وجود حکم اعدام برايشان ميبايست به دست عدالت سپرده شوند.
درخواست های خود را به آدرس های زیر بفرستید:
_ دفتر مقام معظم رهبرى آيت الله سيد على خامنه اى به آدرس نماينده دائمى جمهورى اسلامى ايران در سازمان ملل متحد:
.

Ayatollah Sayed ‘Ali Khamenei 
Office of the Supreme Leader 
c/o Permanent Mission of the Islamic Republic of Iran to the United Nations 
622 Third Avenue 
New York, NY 10017, USA
Fax: 1 212 867 7086 
Twitter: @khamenei_ir
Email: iran@un.int 

_ آيت الله صادق لاريجانى رئيس قوه قضايه
به آدرس نماينده دائمى جمهورى اسلامى ايران در سازمان ملل متحد:
.
Head of the Judiciary
Ayatollah Sadegh Larijani 
c/o Permanent Mission of the Islamic Republic of Iran to the United Nations 
622 Third Avenue 
New York, NY 10017, USA
Fax: 1 212 867 7086 
Email: iran@un.int

لينك بيانيه :



منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر