۱۳۹۵-۰۷-۱۲

محمد علی طاهری در اعتصاب غذا تا حصول نتیجه مثبت

گروه خبري سايت
محمد علی طاهری در اعتصاب غذا تا حصول نتیجه مثبت
محمد علی طاهری به علت ممانعت از آزادیشان و عدم رسیدگی قانونی به پرونده بار دیگر دست به اعتصاب غدای نامحدود می‌زند

این در حالی است که امروز دوازدهم مهرماه ایشان وارد ششمین روز اعتصاب غذای خود شدند و بنا به گفته منابع موثق این اعتصاب را تا حصول نتیجه مثبت در روند پرونده‌شان ادامه خواهند داد.

به گزارش رادیو فرهنگ و به نقل از بی بی سی «محمدعلی طاهری» از چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۳۹۵، در اعتراض به ممانعت از آزادی‌ شان با وجود صدور قرار منع پیگرد (تعقیب)، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است.

محمود علیزاده طباطبایی , وکیل «محمدعلی طاهری» در تازه‌ترین اظهاراتش ضمن تایید خبر صدور قرار منع تعقیب برای موکلش، از اعتصاب غذای اعتراضی و وضعیت این زندانی عقیدتی خبر داده است.

 محمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع این زندانی عقیدتی، بعد از گذشتن پنج روز از اعتصاب غذای موکلش،می گوید:  این شانزدهمین باری است که این زندانی عقیدتی در راستای احقاق مطالبات قانونی‌اش دست به اعتصاب غذای اعتراضی در زندان می‌زند.

طباطبایی درباره آخرین وضعیت حقوقی پرونده محمدعلی طاهری گفته: «ایشان منع تعقیب خورده‌اند. از اتهام اجتماع و تبانی، از اتهام ارتداد و از اتهام ساب النبی منع تعقیب خورده‌اند، منع تعقیب قطعی شده است. اتهام افساد فی الارض به طور کلی منتفی شده است. و امیدواریم به زودی پرونده به جاهای خوبی برسد.

با این حال نگرانی‌های طرفداران و شاگردان محمد علی طاهری از اعتصاب غذای ایشان فزونی یافته چرا که علیرغم گفته‌های امیدوار کننده وکیل محمد علی طاهری آقای علیزاده طباطبایی پیروان ایشان این اعتصاب غذا را نشانهٔ خوبی نمی‌دانند.

 محمدعلی طاهری,بنیان‌گذار عرفان حلقه، با وجود پایان دوارن محکومیت پنج ساله زندان، بدون هیچ توجیه قانونی و دلیل موجهی همچنان در بازداشت به سر می‌برد.


 رادیو فرهنگ

منبع خبر : گروه خبري سايت www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر