۱۳۹۵-۰۷-۱۲

علیزاده طباطبایی ضمن تایید اعتصاب غذای طاهری از صدور قرار منع تعقیب او خبر داد

گروه خبري سايت
علیزاده طباطبایی ضمن تایید اعتصاب غذای طاهری از صدور قرار منع تعقیب او خبر داد
محمود علیزاده طباطبایی از وکلای محمدعلی طاهری با اعلام صدور منع تعقیب برای موکلش گفت که به دنبال آزادی آقای طاهری هستیم. این وکیل دادگستری بصورت ضمنی اعتصاب غذای موکلش را که آقای طاهری از آن با عنوان “روزه” یاد کرده تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علیزاده طباطبایی با اشاره ضمنی به اعتصاب غذای آقای طاهری گفت: “امروز به ملاقات رفتیم و ایشان حالش خوب بود. موکدا به وی گفتم این کار جواب نمی دهد و او گفت فرض کنید روزه هستم. بنده این قضیه اعتصاب غذا را جدی نگرفتم. مساله پرونده ایشان در حال حل شدن است.”

این وکیل دادگستری در مورد وضعیت پرونده محمدعلی طاهری نیز توضیح داد: “قرار منع تعقیب صادر شده و به دنبال آزادی ایشان هستیم، ایشان از اتهامات اجتماع و تبانی، ارتداد، ساب النبی منع تعقیب خورده‌اند، منع تعقیب قطعی شده است. اتهام افساد فی الارض به طور کلی منتفی شده است. و امیدواریم به زودی پرونده حل شود.”

محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی یا حلقه در ایران است که ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۰ بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به‌ اتهام “توهین به مقدسات”، “مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران”، “ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع”، “استفاده غیرمجاز از عناوین علمی دکتر و مهندس”، “ضالّه بودن کتب و آثار”، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد، دیگر اتهام طاهری بود.
محکومیت آقای طاهری از بابت پرونده اول به پایان رسیده با این‌حال با ایجاد پرونده ای جدید و تمدید قرار بازداشت از آزادی او تاکنون جلوگیری شده است.

خبرگزاری هرانا 

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر