۱۳۹۵-۰۸-۰۳

ادامه بی خبری از محمدعلی طاهری و تجمع دوست داران او در سوئد

گروه خبري سايت
ادامه بی خبری از محمدعلی طاهری و تجمع دوست داران او در سوئد
جمعی از هواداران محمدعلی طاهری در سوئد، روز یکشنبه ۲ آبان در اعتراض به بی خبری از حال این اندیشمند در بیست و ششمین روز اعتصاب غذایش، دست به تجمع زدند.

شرکت کنندگان در این تجمع، با در دست داشتن پلاکارد هایی خواستار دفاع از حقوق نواندیشان و محترم شمردن حق آزادی بیان شدند.

این شاگردان محمدعلی طاهری همچنین با قرائت بیانیه ای خواستار توجه مدافعان حقوق بشر به وضعیت محمدعلی طاهری شدند: «استاد محمدعلی طاهری، عارف و اندیشمند شناخته شده و بین المللی، پس از ۶ سال بی عدالتی با وجود رفع همه اتهامات دروغین، کماکان به صورت انفرادی در حبس غیرقانونی بوده و به علت اعتصاب غذاهای مکرر دچار ضعف جسمانی شدید شده و این بار به قصد توطئه جان ایشان، مورد ضرب و شتم بازجویان قرار گرفته و به حالت اغما فرو رفته است. طبق آخرین اخبار از خانواده و وکلا، وضعیت ایشان کاملا مبهم است و هیچ مسوولی پاسخگوی خانواده و شاگردان ایشان نمی باشد.








لذا ما شاگردان خواهان توجه مجامع بشردوستانه و سازمان های حمایت از حقوق بشر به وضعیت تاسف برانگیز این استاد بزرگ انسانیت هستیم و با توجه به عدم رسیدگی درمانی و پزشکی و امکان کشته شدن ایشان توسط بازجویان سپاه، اگر هر اتفاقی برای ایشان بیافتد، جمهوری اسلامی ایران مسوول است. »

گفتنی است هواداران محمدعلی طاهری در اقدامی هماهنگ اعلام کرده بودند که در اعتراض به عدم پاسخگویی مسوولان جمهوری اسلامی در خصوص وضعیت سلامت محمدعلی طاهری، عدم اجازه ملاقات و تماس این اندیشمند با خانواده و ممانعت از آزادی او پس از صدور قرار منع تعقیب، در سیزده شهر دنیا دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر