۱۳۹۵-۰۸-۰۲

بروزرسانی پتیشن استاد محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
بروزرسانی پتیشن استاد محمد علی طاهری

بسم الله الرحمن الرحیم

ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه
ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی
(سعدی)

همانطور که میدانید ، سازمان امنستى از ماهها قبل فراخوانی فورى براى آزادى بى قيد و شرط استاد طاهری با اهميت بسيار زياد در سایت خود قرار داده است و امروز با توجه به شرایط پیشامده اورژانسى بسیار حساس استاد محمد علی طاهری این پتیشن **بروزرسانی **شده است .

همچنین به منظور راحتی کاربران دو راه برای امضا کردن این پتیشن توسط این سازمان ارایه شده است و توجه داشته باشيد كه هر دو پتيشن در يك راستا عمل مى كنند روش دوم تنها برای راحتی کار امضا کنندگان درست شده است.

1- روش اول همان آدرس اینترنتی است که همیشه خدمتتان ارایه داده ایم که در زیر لینک آن نیز موجود است



2- روش دوم نصب اپلیکیشن Amenesty SOS در گوشیهای IPhone است.
ما به عنوان خانواده از همگان تقاضا داریم با پرکردن فرم اینترنتی یا نصب برنامه اداره امنستی بر روی گوشی آیفون خود، نسبت به اقدام فورى انسان دوستانه ى سازمان عفو بين الملل براى آزادى استاد طاهری، ما را حمایت کنید تا هر چه زود تر با عنایت به پروردگار متعال و یاری شما آزاد اندیشان بتوانیم شاهد آزادی بی قید و شرط عزیزمان باشیم.

خانواده استاد محمد علی طاهری



***ترجمه فارسی متن پتیشن*** :

محمد علي طاهري، يك زنداني عقيدتي را ازاد كنيد

اخرين خبر: بعد إز ٥ سال حبس غير عادلانه در زندان اوين ايران، موقعيت مكاني و جسمي محمد علي طاهري نا معلوم مي باشد.

محمد علي طاهري إز تاريخ ٧ مهر ماه سال ١٣٩٥، برأي اعتراض به ادامه حبس بي دليلش با وجود مختوم شدن محكوميت نا عادلانه ٥ سال و ٩ ماه، دست به اعتصاب غذاى مجدد زده است. اما إز تاريخ ٢٩ مهر ماه ١٣٩٥ تا به امروز هيچگونه تماس و ارتباطي با ايشان ميسر نبوده و درخواست جوابگويي إز مسئولين برأي پيدا كردن مكان و چگونگي احوال جسمي ايشان إز طرف وكيل و خانواده بي جواب مانده است.

خانواده او در رنج و نگراني شديدي بسر مي برند زيرا سلامتي او روز به روز وخيم تَر مى شود .

او هـمچنان مورد آزار و شكنجه قرار دارد. روز پنجم اعتصاب غذاي اخير يك مرد ماسك زده او را تحت فشار قرار داده و قصد ظبط ويديويي اعتراف دروغين وى را داشته است. هنگاميكه آقاي طاهري حاضر به أين امر نشدند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

آستاد محمد علي طاهري، يك معلم معروف معنوي جهاني و معرف يك طب مكمل بوده است. او در سال ١٣٨٥كانون فرهنگي و تحصيلي عرفان حلقه را در ايران- تهران تأسيس كرد كه هدف ان معرفي واشناسازي دانشجويان به أهداف معرفتي بوده است. أين كانون از تاريخ مرداد ماه سال ١٣٨٩ تعطيل شده است.

محمد علي طاهري در مرداد ماه ١٣٩٤ به علت تدريس اموزهاى معنوى خويش به حكم إعدام محكوم شد و با اينكه أين حكم در تاريخ آذر ماه ١٣٩٤ لغو شده است، بازجويان او را همچنان در حبس و در زندان انفرادى نگاه داشته اند تا وقت داشته باشند حكم و مجازات جديدى برأى ايشان صادر كنند.

مجددا لازم به تذكر است كه او تا به امروز بيش إز ٥ سال در حبس و در سلول انفرادى در زندان اوين تهران - ايران بسر مي برد.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر