۱۳۹۵-۰۸-۰۵

انتقال یک شاگرد محمدعلی طاهری به زندان فشافویه با سر و دنده شکسته

گروه خبري سايت
انتقال یک شاگرد محمدعلی طاهری به زندان فشافویه با سر و دنده شکسته
منابع آگاه از انتقال یکی از شاگردان محمدعلی طاهری در شرایط جسمی وخیم به زندان تهران بزرگ (فشافویه) خبر می دهند.

امین ذوقی که در یک صحنه درگیری خشونت آمیز در تجمع روز دوشنبه ۳ آبان در مقابل بیمارستان بقیة الله دستگیر شد، در زندان فشافویه، از درد شکستگی استخوان هایش رنج می برد.

به گفته شاهدان عینی، این شاگرد محمدعلی طاهری که هنگام دستگیری، در مقابل نیروهای امنیتی مقاومت کرده بود، توسط ۱۵ مامور یگان ویژه، شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دنده و سرش شکسته است.

یکی از بازداشت شدگان که با امین ذوقی در ون نیروی انتظامی تا بازداشتگاه وزرا همراه بود و روز گذشته آزاد شد، به خبرنگار عرفان حلقه گفته است: «حتی در ون نیز دست از سر او بر نداشتند و با اینکه سر و ابروی امین خونریزی داشت، تا زمان رسیدن به بازداشتگاه، به دفعات او را کتک زدند، لباسهایش کاملا پاره شده بود، دستش روی سینه اش بود و در ناحیه دنده درد می کشید. سردش بود و لباس نداشت. او را با همان وضعیت به فشافویه فرستادند. یک جرعه آب هم به او ندادند.»

گفتنی است، زندان تهران بزرگ (فشافویه) از بدنام ترین زندان های جمهوری اسلامی است که شاگردان محمدعلی طاهری، بدون رعایت اصل تفکیک جرائم، برای به اصطلاح “تنبیه” به آن منتقل می شوند.

یکی از زندانیان رها شده از این ندامتگاه، به خبرنگار عرفان حلقه گفته است: « در زندان تهران بزرگ، افراد را در بدو ورود به شدت کتک می زنند، موهای آنها را می تراشند و مورد تحقیر و هتک حرمت قرار می دهند. هر خلافکاری که به این زندان می رود راه های خلاف و بزه را بسیار بهتر از قبل فرا می گیرد. در این زندان حتی امکانات اولیه بهداشتی هم وجود ندارد.»

شایان ذکر است، هم اکنون ۱۴ تن از شاگردان محمدعلی طاهری که در درگیری های روز اول تا سوم آبان بازداشت شده بودند به زندان فشافویه و قرچک منتقل شده اند، در حالی که اغلب آنها در اعتراض به نحوه بازداشت خود در اعتصاب غذا هستند.

لازم به یادآوری است، برای برخی از این بازداشت شدگان، قرار کفالت صادر شده بود اما به بهانه اتمام ساعت اداری به زندان انتقال یافتند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر