۱۳۹۴-۰۶-۱۰

در خبرگزاری انگلیسی زبان «مری نیوز»

گروه خبري سايت
در خبرگزاری انگلیسی زبان «مری نیوز»
محمد علی طاهری، نویسنده و محقق ایرانی، بر اساس اتهام های واهی به اعدام محکوم شد
به نقل از خبرگزاری انگلیسی زبان «مری نیوز» روز ۳۰ آگوست ( ۸ شهریور) نوشت: طرفداران محمد علی طاهری، نویسنده و محقق ۵۸ ساله ایرانی که در ایران به اعدام محکوم شده است، با ایجاد کمپین در تلاش برای متوقف کردن اعدام و نجات جان او هستند. دولت ایران، آقای طاهری را به اتهام واهی 'افساد فی الارض' به اعدام محکوم کرد.
پروفسور محمد علی طاهری انسانی خارق العاده و شناخته شده در بسیاری از مراکز دانشگاهی و تحقیقی در سرتاسر دنیا است. او هم چنین به جوایز متعدد بین المللی دست یافته است.
او خالق دو شاخه ی طب مکمل ایرانی «فرادرمانی» و «سایمنتولوژی» است. بیماری صعب العلاج هزاران نفر به کمک این دو روش درمانی مداوا شده است. او برای سه دهه فعالیت و نظریه پردازی در زمینه ی طب مکمل موفق به دریافت دکترای افتخاری از ارمنستان شد.
چنین فرد افتخار آمیزی ظالمانه به مرگ محکوم شده و بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی زندان اوین سپری کرده است. به علاوه او مدام در معرض شکنجه بوده است و پس از حدود دو هفته اعتصاب غذا هم اکنون در شرایط وخیمی به سر می برد.
طرف داران محمد علی طاهری سرسختانه در حال فعالیت و برقراری ارتباط با افراد مهم در سراسر دنیا هستند تا بتوانند از اعدام ظالمانه ی آقای طاهری — مردی که آموزه های اش به هزاران نفر کمک کرده و مرتکب هیچ جرمی نشده است — جلوگیری کنند.

منبع خبر : خبرگزاری انگلیسی زبان «مری نیوز»
http://www.merinews.com/article/mohammad-ali-taheri-iranian-author-and-researcher-sentenced-to-death-on-fraudulent-charges/15909182.shtml
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر