۱۳۹۴-۰۶-۱۹

ارجاع شتابزده و غیرقانونی پرونده آقای طاهری به دیوان عالی کشور

گروه خبري سايت
ارجاع شتابزده و غیرقانونی پرونده آقای طاهری به دیوان عالی کشور
به نقل قول چالش عدالت
به رغم تمام وعده های دستگاه قضائی در خصوص دادن مهلت به وكلای پرونده محمدعلی طاهری برای تهيه و تدوين دفاعيه‌ای جامع به همراه..
متن کامل :
سریال رفتارهای غيرقانونی و نامتعارف در پرونده آقای محمدعلی طاهری

به رغم تمام وعده های دستگاه قضائی در خصوص دادن مهلت به وكلای پرونده محمدعلی طاهری برای تهيه و تدوين دفاعيه‌ای جامع به همراه مستندات و ضمائم، در اقدامی شتابزده و تحت فشار دستگاه امنيتی اطلاعات سپاه، پرونده در مورخه ٩٤/٦/١٨ به شكلی كاملاً غير معمول و غيرقانونی توسط قاضی احمدزاده و قاضی صلواتی به ديوان عالی كشور ارجاع شده و در مرحله تعیین شعبه می باشد.
بنظر می رسد قضات مذكور، با فشار اطلاعات سپاه، پرونده را به شعبه ای كه مد نظر داشتند تحويل نمودند و می توان حدس زد متن حكم شعبه مذكور که با دیکته اطلاعات سپاه پيشاپيش صادر شده است نیز آماده تاييد می باشد. شنيده ها حاکی از آن است تنها دليل عدم ارجاع بلافاصله‌ی پرونده محمدعلی طاهری به ديوان عالی كشور این بوده كه در ديوان، قضات آماده‌ی تاييد حكم بدوی شناسايی نشده بودند و اين زمان تاخير صرف شناسايی قضات مربوطه شده است.
اين در حاليست كه آقای محمدعلی طاهری که به دليل ناديده گرفته شدن حقوق انسانی، شرعی و قانونی‌اش يک ماه است در اعتصاب غذای تر به سر می برد و در حالت بی هوشی به درمانگاه زندان اوين منتقل شده است.

كليه‌ی مراحل دستگيری، بازداشت، نگهداری پنج ساله در انفرادی و محاكمه‌ی آقای طاهری از مصاديق آشكار نقض حقوق بشر بوده و اقداماتی غير انسانی، غير اخلاقی و غير شرعی است . در ظلمی كه به آقای طاهری و مجموعه عرفان كيهانی(حلقه) شده است، ارگان‌ها و افراد سرشناسی مشاركت نموده اند.
منبع خبر : چالش عدالت
http://www.justicechallenge.com/news-divan/

صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر