۱۳۹۴-۰۶-۱۹

تجمع فعالان حقوق بشری در اعتراض به حکم محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
تجمع فعالان حقوق بشری در اعتراض به حکم محمد علی طاهری
تجمع فعالان حقوق بشری در اعتراض به حکم محمد علی طاهری و دیگر زندانیان سیاسی عقیدتی
محمد نوریزاد از برخورد ماموران لباس شخصی گفت: عکس طاهری ممنوع
اعضای عرفان حلقه در کنار جمعی از فعالان حقوق بشری و محمد نوریزاد روز دوشنبه 16 شهریور ماه در اعتراض به حکم اعدام محمد علی طاهری و شرایط دیگر زندانیان سیاسی مقابل ساختمان لاستیک دنا تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار عرفان حلقه؛این افراد که عکس محمد علی طاهری را به همراه داشتند ،با برخورد ماموران لباس شخصی مواجه شدند.
محمد نوریزاد در سایت شخصی خود به این موضوع اشاره کرد و نوشت:امروز دوشنبه رفتم و به جمع دوستانِ دنایی پیوستم. کم کم داریم زیاد می شویم. چند نفراز شاگردان محمد علی طاهری آمده بودند. تا عکس استادشان را بالا گرفتند، مأموران خیز برداشتند که: عکس طاهری ممنوع. جناب سرگردِ لباس شخصی گفت: ببین آقای نوری زاد، ما همه جوره با شما همکاری کرده ایم این یکی را شما با ما همکاری کنید. تا آمدم چیزی بگویم، دکتر ملکی عصا زنان آمد و گفت: باشد آقا. باشد. و من در ادامه به جناب سرگرد گفتم: این آقای دکتر ملکی بزرگِ ما هستند و فصل الخطاب همه ی ما. حالا که می گویند باشد، ما هم می گوییم بچشم. جناب سرگرد تشکر کنان رفت به پراکندن مردمی که به تماشا ایستاده بودند و من به شاگردان طاهری گفتم: اینها از بالا دستور دارند. جلوی کانون وکلا هم عکس های طاهری را جمع می کردند. از شاگردان طاهری خواهش کردم به دل نگیرند و با شعارهای ما به اعتراض بایستند
منبع خبر :.
http://www.nurizad.info/blog/29563

صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر