۱۳۹۴-۰۶-۲۹

بیانیه عزت الملوک طاهری

گروه خبري سايت
بیانیه عزت الملوک طاهری
مادر استاد محمدعلی طاهری در سی و نهمین روز اعتصاب غذای ایشان متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

تا قلم در دست غدّارى بود
لاجرم منصور بر دارى بود

<< امروز 39 روز است كه آقاى محمد على طاهرى با وضعيت وخيم جسمانى همچنان در اعتصاب غذاست >>
با وجود چنين وضعيتى تا اين لحظه ،مسئولين امر به خواسته هاى قانونى و اعتراض آقاى طاهرى به محروم بودن از ابتدائى ترين حقوق انسانى هر زندانى ،كوچكترين توجهى نكرده اند.
براى نجات آقاى طاهرى از اين وضعيت سازمان هاى حقوق بشرى ، انديشمندان، فعالان مدنى،شاگردان و دوستداران ايشان نهايت لطف وتلاش را داشته اند وما سپاسگزار تك تك آنها هستيم.
در اين ميان سازمان عفو بين الملل با انتشار بيانيه اى دست به اقدام فورى زده و از مردم آزاده جهان تقاضا كرده است كه با ارسال نامه به مقامات زير:
مقام معظم رهبرى ، رييس جمهور محترم و رياست محترم قوه قضائيه
از آنان خواهان لغو حكم اعدام و آزادى بى قيد و شرط آقاى طاهرى شوند زيرا اين سازمان معتقد است كه آقاى طاهرى يك زندانى عقيدتى است و فقط به دليل دنبال كردن صلح آميز وآزاد عقائد و با ورهايش زندانى شده است.
اين درخواست كه با مشى و مرام خانواده آقاى طاهرى كه پايبند قوانين مدنى و حقوق بشرى هستند ، مطابقت داشته و از همان ابتدا مورد حمايت آنها قرارگرفت و با انتشار فايل ويديوئى مادر آقاى طاهرى و پشتيبانى از اين پتيشن ،افراد بسيا ر زيادى به مقامات ايران نامه نوشته و همچنان مى نويسند.
با توجه به اينكه رياست محترم فوه قضائيه ايميل ندارند ونامه به ايشان بايد از طريق پست سنتى انجام شود و اين كار زمان بر است ،سازمان عفو بين الملل كانادا راه حلى آرائه كرده است كه جدولى را در اختيار عموم قرار مى دهد كه آن را تكميل كرده و به كانادا بفرستند، تا پس از جمع شدن نامه ها آن ها را با پست سفارشى به ايران بفرستند. البته اگر اين نامه ها به آدرس مادر آقاى طاهرى ارسال شود و از اين طريق ، توسط خانواده ايشان و شخصاً به سازمان عفو بين الملل كانادا تحويل داده شود ، قطعاً سرعت كار بيشتر خواهد بود.
١-در قسمت زير لينك جدول و آدرس مادر آقاى طاهرى تقديم مى شود:
Please note that email and phone are only needed if you want Amnesty International Canada to contact you about updates and news about Amnesty campaigns. 
For address field,it is OK to put city and country only

دریافت فایل pdf
http://www.amnesty.ca/sites/default/files/mohammad_taheri_petition.pdf


٢-آدرس مادر آقاى طاهرى:


Ezatalmolok Taheri
P.o.Box 48538
3701 Lakeshore BLVD
Etobicoke, ON, M8W 1P0
Canada

منبع خبر :  خانواده محمدعلى طاهرى
https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/821207741327578?_rdr=p
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر