۱۳۹۴-۰۶-۱۲

نامه عزت الملوك طاهرى مادر محمد على طاهرى به آیت الله مکارم شیرازی

گروه خبري سايت
نامه عزت الملوك طاهرى مادر محمد على طاهرى به آیت الله مکارم شیرازی

بسم الله الرحمن الرحيم

دوستان و دوستداران واقعی حقیقت و عدالت: مطلع شدم در این اوضاع وانفسا که کوردلان و کینه توزان از خدا بی خبر که قصد جان عزیزم را کرده اند و هر روز ترفندی جدید را رو می کنند مطالبی کذب و توهین آمیز که قبلا از سوی قلم هایی مسموم و برای نیل به نیاتی شوم منتشر شده بود، در سایت یک مرجع تقلید بازنشر شده است لذا به جهت ضرورت و لزوم پاسخگویی به شبهات مطروحه بر آن شدم تا پاسخی را که در ذیل آن مطالب خطاب به آن مرجع تقلید محترم درج کرده ام در اینجا منتشر کنم امیدوارم آن جناب به خود آمده و دست از دشمنی با این انسان وارسته و روشن ضمیر بردارد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی
با سلام و احترام
آنچه امروز در سایت منسوب به شما تحت عنوان عرفان حـلقه را بهتـر بشنـاسيم (فصل اول) منتشر شده موجب بهت و تعجب ما گردیده است، زیرا شما به عنوان کسی که تفسیر نمونه را نوشته اید و فرمایش خداوند متعال در قرآن را می دانید که«ولا تقف ما لیس لک به علم» و شما بدون اینکه شخصاً کتاب های آقای طاهری را مطالعه کرده باشید اجازه داده اید مطالبی را که منبع و سندی ندارد و در کتاب های منتشر شده و مورد تایید خود آقای طاهری وجود ندارد را روی سایت شما منتشر کنند که مصداق افترا و دروغ بستن به مسلمان و ظلمی عظیم است و از ساحت یک مرجع دینی چنین اموری بعید است. کینه ورزی و دشمنی هم برخلاف آیه شریفه« وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى است. طبق این آیه کریمه دشمنی دیرینه شما با عرفان نباید موجب بی انصافی شده و اجازه دهید همان مطالب و نوشته های چند نفر آدم معلوم الحالی که مدتهاست با خلط مطالب درست و غلط و با تعبیرها و تفسیرهایی مغرضانه فضای جامعه را بر علیه آقای طاهری تحریک کرده و شورانده و در سیر رسیدگی قضایی دخالت کرده اند با همان ادبیات و همان انشاء و همان جملات که مثلا شیطان شناسی را مترادف شیطان پرستی معنی می کند در سایت منتسب به شما منتشر گردد.و چقدر زشت است که چنین مطالبی که بویی از انصاف، استدلال و منطق در آنها به مشام نمی رسد امروز در سایت یک مرجع تقلید شیعه دیده می شود . قبلا این مطالب را در سایتهای فارس و تسنیم وابسته به بخش امنیتی سپاه و از زبان چند نفر آدم مغرض دیده بودیم ولی اصلا انتظار نداشتیم پایگاه اطلاع رسانی یک مرجع تقلید محلی برای قدرت نمایی این اشخاص گردد.
چندی پیش هم فتوای منحصربفرد جنابعالی که بر مبنای مطالب کذب بر علیه آقای طاهری صادر شده بود مستند اصلی صدور حکم اعدام ایشان گردید و چهره روحانی شما را در چشم میلیون ها انسان مسلم خدشه دار کرد هرچند بعداً از قول شما نقل شد که شما حکم ارتداد آقای طاهری را پس گرفته اید ، اما سایه شوم آن فتوا همچنان بر سر فرزندم سنگینی می کند .
حضرت آیت الله ما که به مخالفت دیرینه شما با عرفان و تصوف کاملا واقفیم و کتاب جلوه حق شما را در رد عرفان خوانده ایم و البته عقیده شما را محترم می شماریم و نیز واقفیم که اختلاف برخی از متشرعه با عارفان پیشینه ای طولانی دارد تا جایی که همیشه عارفان بزرگ در تاریخ مکتوب ما مغضوب گروهی از متشرعه بوده اند اما انتظار این نمی رود که امروز که قدرت و مکنتی به فقها و شما رسیده است با مخالفان خود با سرنیزه و طناب دار برخورد کنید. اگر شما با چنان حکم خشنی موافق نیستید و واقعا قصد ارشاد مردم و جلوگیری از منحرف شدنشان را دارید حداقل می توانستید مدتی دست نگه دارید تا این حکم ظالمانه در دیوان عالی کشور نقض گردد سپس به ارشاد خلق می پرداختید تا فردا مردم شما را مسئول خون فرزندم نشناسند درحالیکه نشر همین مطالب ناصحیح به قطع دست آویزی از سوی بدخواهان علیه وی قرار خواهد گرفت و خطر تایید چنان حکم غیر انسانی را بیش از پیش خواهد کرد .

حضرت آیت الله با توجه به آن فتوای حضرتعالی که مستند اصلی حکم اعدام آقای طاهری قرار گرفته و این واقعیت که مطالبی را که دیروز در سایت های امنیتی سپاه منتشر شده بود امروز درسایت شما بازنشر می شود آنگاه باید نتیجه گرفت که مسئولیت هر اتفاقی که برای فرزند زندانی و مظلوم من بیافتد بر عهده شخص شماست و تا همین جا هم تمام این فشارها و رفتارهای غیرقانونی و تضییع حقوق صورت گرفته متوجه شماست تا جایی که حتی مامورین و بازجویان سپاه هم در گفتگوهایشان به صراحت از فتوی و نظریات شخص شما نام می برند و مسئولیت کارهایشان را بر عهده شما می گذارند و حتی پس از انتشار مطالبی که خودشان تدارک دیده اند در سایت شما با آن دسته از شاگردان آقای طاهری که متهم به شاگردی ایشان هستند تماس گرفته سفارش می کنند در سایت ایت الله مکارم این مطالب را ملاحظه نمایید.
حضرت آیت الله نمی دانم شما چرا باید با فرزند من این اندازه خصومت داشته باشید. آیا به دلیل این است که افکار او را نمی پسندید یا انحرافی می دانید پس او را مستحق مرگ و زجر و زندان می شناسید آیا فردا اگر شرایط به نحو دیگری رقم خورد کسانی که افکار شما را انحرافی می دانند می توانند با شما همین گونه رفتار کنند؟ بخاطر خدا به خود بیایید و دست از سر یک انسان بی دفاع زندانی بردارید و اجازه دهید آزاد شود و به دیدن تان بیاید و هر کلام و ارشادی دارید به او بفرمایید نه اینکه راه کشته شدن و زندان را برایش هموار کنید.
با احترام
عزت الملوك طاهرى مادر محمد على طاهرى

منبع خبر : عزت طاهری Ezat Taheri
https://www.facebook.com/EzatTaheri/photos/a.443237265791296.1073741828.434293163352373/811905422257810/?type=1
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر