۱۳۹۴-۰۶-۱۶

خبر اعتصاب غذای محمد علی طاهری در رسانه های داخلی ایران

گروه خبري سايت
خبر اعتصاب غذای محمد علی طاهری در رسانه های داخلی ایران
رسانه های داخلی ایران روز دوشنبه 16 شهریور در باز انتشار خبر "تسنیم" به نقل از وکیل محمد علی طاهری از اعتصاب غذای وی در زندان خبر دادند.
تسنیم با درج سخنان علیزاده طباطبایی نوشت: در ملاقاتی که داشتم از وی خواستم اعتصاب غذا را ادامه ندهد اما او می‌گوید چرا حکم دادگاه هنوز ابلاغ نشده است؟ در این رابطه با آقای احمدزاده قاضی پرونده صحبت کردم که وی گفت درصدد ابلاغ رای هستند. البته حکم به من ابلاغ شده اما هنوز به طاهری در زندان ابلاغ نشده است.
عدم ارسال پرونده محمد علی طاهری به دیوان عالی کشور از دیگر مواردی است که به آن پرداخته و به نقل از وکیل پرونده اعلام شد: لویح اعتراضی خود را تقدیم دادگاه کردیم اما پرونده هنوز به دیوان عالی کشور ارسال نشده است.
در ادامه این خبر وکیل محمد علی طاهری عنوان کرد: علاوه بر لایحه اعتراضی من به حکم صادره، طاهری نیز 200 صفحه لایحه نوشته و تحویل زندان داده تا به دادگاه ارائه شود.
اشتباه بزرگی که در این پرونده صورت گرفته این است که دادگاه به ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 استناد کرده در حالی که حتی اگر به فرض، اقدامات طاهری را مصداق افساد بدانیم، این اقدامات در سال 87 و 88 انجام شده است و قانون جزا عطف به ماسبق نمی‌شود. بر این اساس، رای دادگاه اشتباه است و در دیوان عالی کشور نقص خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری بین المللی تسنیم
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/851003

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر