۱۳۹۴-۰۶-۳۰

افزايش فشارها بر هواداران محمد علي طاهري در زندان

گروه خبري سايت
افزايش فشارها بر هواداران محمد علي طاهري در زندان
سايت خبري تحليلي کيهان نوين منتشر کرد:
سايت خبري تحليلي کيهان نوين از افزايش فشارها بر پيروان اعضا عرفان حلق? در زندان خبر داد.
اين سايت اعلام کرد که با اعتراض اعضاي عرفان حلقه به حکم محمد علي طاهري ،فشارها بر مربيان عرفان حلقه که در زندان هستند،شدت گرفته است.
کيهان نوين در ادامه اين خبر نوشت:محمدرضا افشار و سعيد اردشير شهنواز همچنان در زندان رجايي شهر در ميان زندانيان با جرايم عادي به سر مي برند. چندي پيش به دلايلي نامعلوم محمدرضا افشار از اندرزگاه ? رجايي شهر به اندرزگاه ديگري که بندي توبيخي و تنبيهي در آن زندان است منتقل شد.
اين رسانه از روزه اعتراضي محمد رضا افشار خبر داد و عنوان کرد:او همزمان با اعتصاب غذاي تر محمدعلي طاهري، از تاريخ بيست و دوم مردادماه، در اعتراض به عدم توجه سيستم قضايي به خواسته‌هاي آقاي طاهري، در روزه اعتراضي به سر مي‌برد. پس از اقدام محمدرضا افشار به روزه اعتراضي، تا مدت‌ها از برقراري تماس توسط وي با خانواده ممانعت به عمل آمد و اجازه ملاقات با خانواده نيز به وي داده نشد. افشار داراي يک کودک سه ساله است با وجود اين در رابطه با ملاقات وي با خانواده، خت‌گيري‌هاي زيادي انجام مي‌شود.
به گزارش کيهان نوين يک منبع مطلع از نزديکان افشار، خانواده اين فعال عقيدتي به شدت از سوي نيروهاي امنيتي در فشار هستند اين در حالي است که اين خانواده تاکنون کمترين همکاري در جهت اطلاع‌رساني به رسانه‌ها از خود نشان نداده‌اند. محمدرضا افشار از زمان بازداشت تاکنون زير فشارهاي رواني زيادي قرار گرفته، از جمله: عدم اجازه دسترسي به وسايل شخصي، لباس‌ها وعدم اجازه تهيه اين وسايل، به طوري‌که وي تا مدت‌ها ناچار بود هربار پس از استفاده از يک دست لباسي که بر تن داشت، آن را شسته و به صورت مرطوب بر تن کند.
اين رسانه به نقل از اين اين منبع آگاه نوشت: هنوز سند وثيقه آقاي فشار آزاد نشده و علي‌رغم پي گيري‌هاي پي در پي خانواده، مسوولين قضايي هيچ پاسخ روشني در اين رابطه ارائه نکرده اند.
همچنين زيبا پورحبيب و فهيمه اعرفي به بند زنان سياسي در زندان اوين منتقل شدند. اين دو عضو عرفان حلقه پيش از اين دوران محکوميت خود را در زندان قرچک ورامين مي‌گذراندند.

منبع خبر :
http://keyhanenovin.com/1394/06/24/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D9%84%D9%82/
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر