۱۳۹۴-۰۶-۱۶

مصطفی آزمایش مدير مسئول انجمن جهاني پاسداشت حقوق بشر

گروه خبري سايت
مصطفی آزمایش مدير مسئول انجمن جهاني پاسداشت حقوق بشر
افشاگری مصطفی آزمایش در تلویزیون اینترنتی دُرّ :
محمد علی طاهری قربانی بازماندگان خط فکری سعید امامی شده است
محمد علی طاهری قربانی توطئه ای شده است که بازماندگان خط فکری سعید امامی با برخورداری از رانت قدرت در اداره فرق و ادیان سیستم امنیتی ،آن را دنبال می کنند.
مصطفی آزمایش مدير مسئول انجمن جهاني پاسداشت حقوق بشر در ایران در یک برنامه تحلیلی در تلویزیون اینترنتی دُرّ،این عده را افردای معرفی کرد که با داشتن حاشیه امن در سیستم قدرت ،خودسرانه عمل می کنند.
او در بررسی پرونده محمد علی طاهری به گرفتن استفتائات دروغین از مراجع تقلید اشاره کردو گفت:برخی از اعضای اداره فرق و ادیان دکتر محمد علی طاهری را به اتهام ارتداد و اهانت به مقدسات دین مبین اسلام به اعدام محکوم کردند و از آنجا که این حکم مستندات حقوقی نداشت با انتساب یکسری فتوا به مراجع تقلید سعی در قانونی جلوه دادن حکم صادره کردند.
مصطفی آزمایش افزود:این توطئه زمانی شکل گرفت که محمد علی طاهری در زندان بوده و امکان تکرار جرم برای او مهیا نبوده است،در عین حال اتهامات قبلی که به وی نسبت داده بودند نیز پایه و اساسی نداشت.
او به برآشفتگی افکار بین المللی نسبت به تضییع حقوق محمد علی طاهری به عنوان نمونه ای از هزاران انسانی که مورد ظلم قرار می گیرند،اشاره کرد و اظهار داشت:مردم ایران و جهان شاهد توطئه عجیبی بودند که سخت آنها را تجت تاثیر قراد داد و آن چه بیش از همه آزادی خواهان را در سطح جهان به واکنش واداشت تاثیر پذیری قوه قضاییه ایران از نهاد های امنیتی بود.
مدیر مسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر قوه قضاییه را مسوول جان محمد علی طاهری دانست که بدون وجود مستندات قانونی حکم به اعدام او داده است،و پس از تکذیب فتواهایی که به آیت الله ها صافی گلپایگانی،علوی گرگانی و مکارم شیرازی نسبت داده بودند، در صدد لغو حکم صادره برنیامد.
او در همین خصوص به روند استفتائات اخذ شده از این سه مرجع تقلید اشاره کرد و گفت:پس از آن که آنها اعلام کردند فتواهای نسبت داده شده کذب محض است و برای شخص محمد علی طاهری حکم ارتدادی صادر نکرده اند،اداره فرق و ادیان به جای عذرخواهی از افکار عمومی ایران و جهان ،پیروان تشیع و اسلام ،بی تفاوت از این آبروریزی بزرگ عبور کرده و در رسانه نسیم نیز اعلام کرد محمد علی طاهری متهم به افساد فی الارض بوده و فتوای ارتداد اهمیتی ندارد .
مصطفی آزمایش گفت:باید دید چه کسی مرتکب افساد فی الارض شده است،محمد علی طاهری که بی جهت در زندان به سر می برد یا کسانی که به مراجع تقلید گفته های دروغ نسبت می دهند.
او ترفند جدید عوامل صاحب نفوذ در ادره فرق و ادیان را طرح انحرافی بودن گفته ها و مطالب محمد علی طاهری عنوان کرد.
برای دیدن فیلم لینک زیر :
https://youtube.com/watch?v=-9hG6y9chBs
منبع خبر :
https://m.youtube.com/watch?v=-9hG6y9chBs
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر