۱۳۹۴-۰۶-۱۶

نگاهی به روزهایی که محمد علی طاهری در اعتصاب غذا می گذراند

گروه خبري سايت
نگاهی به روزهایی که محمد علی طاهری در اعتصاب غذا می گذراند
24 روز است که محمد علی طاهری به دلیل بی توجهی به ابتدایی ترین حقوق انسانی اش در اعتصاب غذا به سر می برد.روزهای سختی که می تواند جان او را به مخاطره بیاندازد.گرچه مسوولان قضایی جمهوری اسلامی ایران موضع گیری شفافی نسبت به حکم وی و شرایط کنونی اش نداشته اند اما هر رویداد ناگواری برای محمد علی طاهری،چهره جمهوری اسلامی ایران را در در سطح جهانی مخدوش خواهد کرد.
ادامه تاثیرات اعتصاب غذا
در مراحل اولیه اعتصاب غذا سرعت کاهش وزن در هر روز 1 تا 2 کیلوگرم است که ناشی از فقدان نمک و مایعات در بدن است. سرعت کاهش وزن به تدریج کاهش یافته و تا هفته سوم به طور متوسط به 0.3 کیلوگرم در روز می رسد. در یک فرد سالم با وزن طبیعی مشکلات جدی جسمی زمانی آغاز می شود که 18 درصد از وزن طبیعی بدن کاسته شده باشد که در بیشتر افراد 25 تا 30 روز پس از اعتصاب غذا اتفاق می افتد.
باید توجه داشت که مرگ می تواند در هر لحظه از زمان اعتصاب غذا اتفاق بیفتد و این به میزان سلامت قبلی فرد و تطابق ارگان های بدن با وضعیت جدید ارتباط دارد. اما به طور کلی اثرات بهداشتی اعتصاب غذا به شرط اینکه فرد اعتصاب کننده دارای سلامتی نسبی باشد و در اعتصاب غذای تر باشد پرداخته به این ترتیب است:
-هالوسیناسیون و آسیب به مغز بعد از 3 هفته
-صدمه به بافت عضلانی بعد از 4 هفته
-ضعف سیستم استخوان بندی بعد از 4 هفته
- احتمال آسیب دائمی به بخش هایی از مغز بعداز 4 تا 5 هفته
-احتمال آسیب دائمی به ارگان های داخلی بعداز 4 تا 5 هفته
-نارسایی ارگان های داخلی بعداز 4 تا 5 هفته
برای افرادی که سابقه عارضه های قلبی یا کلیوی ، دیابت و زخم معده یا اثنی عشر را دارند ، اعتصاب غذا می تواند اثرات وخیمی به همراه داشته باشد.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر