۱۳۹۴-۰۶-۱۲

انتشار خبر شکنجه خانواده محمد علی طاهری از سوی انجمن آلمانی

گروه خبري سايت
انتشار خبر شکنجه خانواده محمد علی طاهری از سوی انجمن آلمانی
انتشار خبر شکنجه خانواده محمد علی طاهری از سوی انجمن آلمانی "امدادهای ضطراری"
انجمن آلمانی غیر انتفاعی "امدادهای اضطراری" مطلبی با عنوان " شکنجه زن و فرزند محمد علی طاهری جهت اعتراف گیری از او"منتشر کرد.
این انجمن آلمانی که با هدف دفاع و حمایت بین المللی از حقوق بشر مردم ایران فعالیت می کند، با انعکاس خبری که چندی پیش روزآنلاین در سایت خود درج کرده بود به دفاع از حقوق انسانی او پرداخت.
انجمن آلمانی "امدادهای اضطراری" به نقل از آذردخت طاهری نوشت: همسرش را بازداشت کردند که او را تحت فشار بگذارند. با این همه فشار روانی، و وقتی به همسرش در مقابل چشمان اش توهین می کنند، و او را تهدید می کنند بسیار سخت است. برای هر انسانی سخت است. ۴ بار دست به خودکشی زده، نه برای اینکه زندان را نمی تواند تحمل کند. فقط به خاطر بچه اش، به خاطر همسرش. می گفت به بچه ۸ ساله من کاری نداشته باشید بچه ۸ ساله مرا تهدید نکنید که می کشید و..
این انجمن مدافع حقوق بشری در ایران به نقل از خواهر محمد علی طاهری اعلام می کند :"...کسانی بودند که می خواستند جریان آقای طاهری را از معنوی به مادی ببرند و پرونده سازی کردند. حتی کسانی را با پول یا تحت فشار مجبور کرده بودند شهادت بدهند. بعد همان ها رسما اعلام کردند که شهادت دروغ داده ایم و پس می گیریم. همه اینها در پرونده است. این مدارک نشان می دهد که هیچ شاکی خصوصی یا شاهدی وجود خارجی ندارد و همه رسما نوشته و امضا کرده اند که شهادت دروغ داده بودند.
همچنین در بخش دیگری از این مطلب گفته های آذردخت طاهری منعکس می شود که تمام فعالیت های برادرش در زمینه عرفان و تدریس و طب قانونی و با مجوز رسمی بوده و خانواده وی به هیچ عنوان انتظار چنین رفتارها و حالا انتظار صدور حکم اعدام را نداشته اند.
در ادامه این گزارش آمده است:محمدعلی طاهری از ۱۴ اردیبهشت سال ۹۰ زندانی است. او در نامه ای به احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در ارتباط با ایران اعلام کرده که با "اتهامات ساختگی ارتداد، محاربه با خدا و رسول خدا، توهین به مقدسات، مفسد فی الارض و سب النبی" بازداشت شده است.

منبع خبر :
http://www.vfnothilfe.de/ueberuns
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر