۱۳۹۴-۰۶-۲۵

زیبا پورحبیب و فهیمه اعرفی به بند زنان سیاسی در زندان اوین منتقل شدند

گروه خبري سايت
زیبا پورحبیب و فهیمه اعرفی به بند زنان سیاسی در زندان اوین منتقل شدند
این دو عضو عرفان حلقه پیش از این دوران محکومیت خود را در زندان قرچک ورامین می‌گذراندند.
بنا به گزارش «سحام»، محمدرضا افشار و سعید اردشیر شهنواز هم‌چنان در زندان رجایی شهر در میان زندانیان با جرایم عادی به سر می برند. چندی پیش به دلایلی نامعلوم محمدرضا افشار از اندرزگاه ۳ رجایی شهر به اندرزگاه دیگری که بندی توبیخی و تنبیهی در آن زندان است منتقل شد. لازم به ذکر است محمدرضا افشار، همزمان با اعتصاب غذای تر محمدعلی طاهری، از تاریخ بیست و دوم مردادماه، در اعتراض به عدم توجه سیستم قضایی به خواسته‌های آقای طاهری، در روزه اعتراضی به سر می‌برد. پس از اقدام محمدرضا افشار به روزه اعتراضی، تا مدت‌ها از برقراری تماس توسط وی با خانواده ممانعت به عمل آمد و اجازه ملاقات با خانواده نیز به وی داده نشد. افشار دارای یک کودک سه ساله است با وجود این در رابطه با ملاقات وی با خانواده، سخت‌گیری‌های زیادی انجام می‌شود.
بنابر گزارش یک منبع مطلع از نزدیکان افشار، خانواده این فعال عقیدتی به شدت از سوی نیروهای امنیتی در فشار هستند این در حالی است که این خانواده تاکنون کمترین همکاری در جهت اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها از خود نشان نداده‌اند. محمدرضا افشار از زمان بازداشت تاکنون زیر فشارهای روانی زیادی قرار گرفته، از جمله: عدم اجازه دسترسی به وسایل شخصی، لباس‌ها وعدم اجازه تهیه این وسایل، به طوری‌که وی تا مدت‌ها ناچار بود هربار پس از استفاده از یک دست لباسی که بر تن داشت، آن را شسته و به صورت مرطوب بر تن کند.
این منبع آگاه متذکر شد، هنوز سند وثیقه آقای فشار آزاد نشده و علی‌رغم پی گیری‌های پی در پی خانواده، مسوولین قضایی هیچ پاسخ روشنی در این رابطه ارائه نکرده اند.

منبع خبر : سحام نیوز
http://sahamnews.org/2015/09/290229

صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر