۱۳۹۴-۰۶-۱۹

نامه سرگشاده سید مرتضی حجت نجفی به آیت الله مکارم شیرازی

گروه خبري سايت
نامه سرگشاده سید مرتضی حجت نجفی به آیت الله مکارم شیرازی
امکان دفاع محمد علی طاهری از عقایدش را بدهید
سید مرتضی حجت نجفی در نامه ای خطاب به آیت الله مکارم شیرازی، خواستار توجه و عنایت او به اعلام آمادگی محمد علی طاهری برای مناظره شد و از این مرجع تقلید خواست تا:« ترتیبی اتخاذ شود که مشارالیه نه تنها به جرم اندیشه به دارکشیده نشود، بلکه امکانی عادلانه و در منظر و مرئای عمومی فراهم گردد تا ایشان نیز از عقاید و نظریات خود دفاع نمایند و حتی فیلم کامل دادرسی و سیر محاکمات ایشان بدون دستکاری و سانسور به اطلاع عموم برسد.»
متن کامل نامه او به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
مرجع عالیقدر تشیع
سلام علیکم و رحمه الله
محترما باستحضار می رساند؛ آقای محمدعلی طاهری قبل از دستگیری و در مورخه 13/2/90 در سایت رسمی خود برای انجام هرگونه مناظره ای اعلام آمادگی نموده و از همگان برای انجام این مهم دعوت بعمل آورده است و همچنین آقای دکتر محمود علیزاده طباطبائی وکیل آقای محمدعلی طاهری در مورخه 29/1/94 در صفحه فیس بوک خود رسما آمادگی موکل خویش را برای مناظرهاعلام نمود. لیکن متاسفانه معاندین با بهره گیری از تمام امکانات و نفوذ خود در خاموش کردن صدای ایشان توانستند حتی با تهیه مستنداتی مجعول و منتسب شده به ایشان احکامی اخذ نمایند که مستند صدور آرائی از دادگاه و مقامات قضائی گردد و کار را به جایی برسانند که حتی در سایت شخصی حضرتعالی که محل بیان فتاوی و نظرات آن جناب است از گروهی نوپدید و ناشناخته، بنام پژوهشکده عرفان های نوظهور، تحقیقی یکسویه و مغرضانه و از منابعی منتسب به آقای طاهری درج نمودند.
اکنون و با عنایت به اینکه طرح اندیشه های آقای طاهری و مخلوط نمودن آن با مطالب خلاف واقع و در وضعیتی که ایشان به همین دلایل و در زندان بسر می برند و هیچگونه راه دفاعی از خود ندارند، بدور از عدل و انصاف می باشد.
از این رو از مرجعیت شیعه و نظام اسلامی برخواسته از آن که پرچمدار عدالت و حق طلبی بوده و سزاوار نیز چنین است، استدعادارم به حکم آیه شریفه
يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالْقِسْطِ وَ لا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلى أَلاَّ تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوى وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِما تَعْمَلُونَ
اى كسانى كه ايمان آوردهايد همواره براى خدا قيام كنيد و از روى عدالت گواهى دهيد، دشمنى با جمعيتى شما را به گناه ترك عدالت نكشاند، عدالت كنيد كه به پرهيزكارى نزديكتر است و از خدا بپرهيزيد كه از آنچه انجام مىدهيد آگاه است .
ترتیبی اتخاذشود که مشارالیه نه تنها به جرم اندیشه به دارکشیده نشود بلکه امکانی عادلانه و در منظر و مرئای عمومی فراهم گردد تا ایشان نیز از عقاید و نظریات خود دفاع نمایند و حتی فیلم کامل دادرسی و سیر محاکمات ایشان بدون دستکاری و سانسور به اطلاع عموم برسد.
حقیر براین باورم که امت اسلامی بقدرکافی فهیم هستند تا بتوانند در سایه مناظره ای آشکار ودر منظر عموم مردم ( همانگونه که حتی این امکان برای چریکهای فدایی خلق و توده ای ها و کمونیست ها و ... در سایه نظام جمهوری اسلامی فراهم شد) اینبار نیز بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.
جایگاه مرجعیت و شان جنابعالی اجل از آن است که با جوسازی های ایجاد شده توسط عوامل و گروهی خاص، ریخته شدن خون اندیشمندی هرچند دارای افکاری که منجر به برداشت هایی نادرست شده باشد به پای جنابعالی نوشته شود و خاطره ای دردناک از مرجعیت شیعه را در تاریخ تشیع و در اذهان عمومی باقی بگذارد. طرح انزوا و بدنام کردن مرجعیت نقشه ی شومی است که معاندین نظام و مرجعیت برای ما کشیده اند.
با آرزوی توفیق الهی
الاحقرسید مرتضی حجت نجفی
16/6/94

منبع خبر :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1497441963902869&set=a.1412996492347417.1073741835.100009112399372&type=1
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر