۱۳۹۴-۰۶-۲۰

خانواده آقای محمدعلی طاهری از همه بزرگواران

گروه خبري سايت
خانواده آقای محمدعلی طاهری از همه بزرگواران

بسم الله الرحمن الرحیم 

خانواده آقای محمدعلی طاهری از همه بزرگواران و دوستانی که جهت ابراز اعتراض به برخوردها و تهدیدات صورت گرفته و حکم غیر انسانی صادره علیه آقای طاهری در مورخه 18 شهریور( 9 سپتامبر) در شهر تورنتو گرد هم آمدند وباصدور قطعنامه اى كه تقديم حضورتان ميشود مراتب نگرانی خویش را از روند برخورد دستگاه قضایی ایران با وی و محدودیت های اعمال شده و وضعیت سلامتی استاد ابراز داشتند تشکر می نماییم و نیز از همه کسانی که در این ایام از طرق مختلف نسبت به آقای طاهری و خانواده ایشان ابراز لطف و محبت داشته اند ، بسیار سپاسگزاریم. همچنین از همه انسانهای آزاده و دلسوز خواستاریم تا با هر توان و ابزاری که در دست دارند برای جلوگیری از شکل گرفتن این توطئه غیر انسانی و ریخته شدن خون یک انسان بی گناه عاجلاً اقدام کرده و با مراجعه به مسئولان و توضیح و بیان واقعیتها از اجرایی شدن این حکم غیر انسانی و خطرناک جلوگیری کنند
قطعنامه تورنتو:

بنام بی نام او

فکر را پر بدهید و نترسید که از مرز عقیده برود بالاتر ، فکر باید بپرد.
ما شرکت کنندگان در تظاهرات بین المللی برای آزادی آقای دکتر محمد علی طاهری, ضمن دفاع از حق آزادی بیان و اندیشه برای تمامی انسانها , هرگونه برخورد خشن با متفکران و صاحبنظران و حبس, شکنجه واعدام ایشان را به شدت محکوم کرده و نظر مقامات و مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران را به نکات زیر جلب منماییم.
1- آقای دکتر محمد علی طاهری عارفی وارسته و نابغه بزرگ قرن حاضر
، با پایه گذاری مکتب معرفتی عرفان كيهانى (حلقه)و همچنین دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی, منشا خدمات منحصر به فردی برای جامعه بشری, و بویژه جامعه ایران بوده است . اکنون, آموزه های ناب و روشنی بخش ایشان در گستره گیتی از کوچکترین ودور افتاده ترین نقاط ایران عزیز تا جای جای شهرهای بزرگ آن و همچنین در سایر کشورهای دور و نزدیک, در حال توسعه, بازنشر و بهره برداری است که با هیچ اعدام و تروری قابل توقف نیست.
2- اکنون که حبس و آزار و تهدید به اعدام این سرمایه بشری بخاطر عقاید ناب عرفانی اش موجب نگرانی مردم دنیا و جامعه جهانی شده است ، ما متحد و یک صدا, با استفاده از تمامی ابزارهای حقوقی و قانونی بین المللی, در مقابل این حکم غیرقانونی آقای دکتر محمد علی طاهری که خلاف شرع و عرف و انسانیت است, ایستاده ایم . امروز, عصر رویارویی اندیشه هاست و هیچ خردورز و مصلحی در جهان تنها نیست . امروز اندیشه و خرد مرز نمی شناسد و هر زمان که در گوشه ای از جهان فکری به پرواز در آید هزاران کبوتر از خردورزان سراسر دنیا آن را همراهی می کنند تا از آزادی فکر و عقیده دفاع کنند .
3- امروز که جهان اسلام و مسلمانان دچار مصیبتی بنام داعش و طالبان و القاعده گردیده اند که خویش را نماینده و معرف اسلام می دانند و با افکار و رفتار خشن و بدون انعطاف خود جز ترس و مرگ و خفقان هدیه ای برای انسانها در چنته ندارند ، مردم دنیا و خصوصا مسلمانان و شیعیان جهان و نیز اندیشمندان و رسانه های آزاد و همه نهادهای بین المللی ، شاهد و نظاره گر میزان پایبندی شما به حقوق بشر ، اصول دموکراسی ، قانون مداری و تحمل و بردباری تان است تا ببینند قرائت شما از اسلام چه تفاوتی با دیگر مدعیان مسلمانی داشته و چه ارمغانی برای بشر امروز ومسلمانان به همراه دارد . پس از شما مقامات و مسئولین محترم قضایی و سیاسی انتظار می رود با تعقل و آینده نگری اجازه ندهید چنین رفتارهایی با یک انسان بیگناه و شناخته شده باعث ایجاد بحران ها و دست کم بدبینی های غیرضروری برای کشور عزیز ایران گردد و یک پرسش دائمی در ذهن نسلهای امروز و فردا ایجاد کند و تا قرن ها تهمت ناشکیبایی و تفتیش عقاید را بر پیشانی کشور بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی بچسباند .لذا شایسته است هر چه زودتر و بدون هیچ قید و شرطی آقای دکتر محمد علی طاهری را به آغوش جامعه جهانی و خانواده بازگردانید و از عقوبت این اشتباه تاریخی و غیر قابل جبران, خود را برهانید.
باشد که با همیاری همه شما عزیزان صدای این مادر دردمند، به گوش مسئولین و تمام آنان که دستی در پرونده فرزندم دارند برسد.
خانواده محمد على طاهری

منبع خبر :
http://mataheri.ca

https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/815366931911659

صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر