۱۳۹۴-۰۶-۲۵

دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران

گروه خبري سايت
دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران
چرا طاهری اعدام شود؟
حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران در بیانیه ایبا فراخواندن ایرانیان به واکنش در مقابل حکم اعدام محمدعلی طاهری گفت:« فراموش نکنیم ، اقای محمد علی طاهری، همچون برخی زندانیان یا محصور شدگان، نیست که به دلیل منافع سیاسی یا برداشت های ایدیولوژیک، همچون بره ارام باشد و دم بر نیارد. او با اعتصاب غذای خود، به حکم ظالمانه ی اعدام اعتراض کرده و فریاد دادخواهی اش را بلند کرده است. این فریاد را بشنویم که فردا دیر است.».
متن کامل بیانیه او به شرح ذیل است:
گویا برخی آخوند های حکومتی که انها را مرجع تقلید می نامند، حکم اعدام طاهری را صادر کرده اند. در واقع در لباس روحانی، که ازآن، معنویت گرایی مستفاد می شد، برای کشتن یک انسان به جرم عقیده، له له می زنند!؟
این اقدام، به مفهوم سقوط اخلاقی این طبقه ی وابسته به قدرت است و دوران تفتیش عقیده و حکومت روحانیان مسیحی در قرون وسطا را زنده می کند.از دیگر سو، دولت باراک حسین اوباما که یک افریقایی تبار مسلمان زاده است، بدون توجه به ماهیت ضد بشری حکومت روحانیون در ایران، با انها معامله ی اتمی کرده و برایش هیچ اهمیتی ندارد که این رژیم از همین معامله ی نامشروط، برای اقدامات غیر انسانی مثل تلاش برای کشتن طاهری ها استفاده می کند.
این در حالی است که زندانیان سیاسی، همچون شاهرخ زمانی، در زندانهای قرون وسطایی ، به مرگ تدریجی محکوم هستند و زندان رجایی شهر، قتلگاه زندانیان است.
و ما مردم ایران و گروههای اجتماعی نظاره گر چنین شرایطی هستیم و هیچ اقدام جدی برای بازدارندگی حکومت، انجام نمی دهیم. با سکوت خود حکومت وحشت و سرکوب را پذیرفته و بلکه یاری می دهیم، اما انتظار داریم دستی از غیب در اید و ناجی ما شود!
از همگان دعوت می کنم، با مسوولیت پذیری بیشتر، در میدان مبارزه ی دموکراتیک و مدنی حاضر شوند و بدانیم ان دست غیبی، چیزی جز اتحاد اگاهانه ی ما در برابر اقدامات غیر انسانی رژیم حاکم بر ایران نیست. پس این دست را قوی سازیم و اجازه ندهیم طاهری نیز به سرنوشت شاهرخ زمانی دچار شود.
فراموش نکنیم ، اقای محمد علی طاهری، همچون برخی زندانیان یا محصور شدگان، نیست که به دلیل منافع سیاسی یا برداشت های ایدیولوژیک، همچون بره ارام باشد و دم بر نیارد. او با اعتصاب غذای خود، به حکم ظالمانه ی اعدام اعتراض کرده و فریاد دادخواهی اش را بلند کرده است. این فریاد را بشنویم که فردا دیر است.
حشمت اله طبرزدی/دبیرکل جبهه ی دموکراتیک ایران/24 شهریور/1394 خورشیدی.



منبع خبر :
https://www.facebook.com/Tabarzadi.me?ref=hl
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر