۱۳۹۴-۰۶-۳۰

ما خواستار لغو حکم اعدام و آزادی محمدعلی‌طاهری‬ هستیم

گروه خبري سايت
ما خواستار لغو حکم اعدام و آزادی محمدعلی‌طاهری‬ هستیم
اعتراض جمعی از کنش‌گران سیاسی و مدنی به حکم اعدام محمدعلی طاهری:
ما خواستار لغو حکم اعدام و آزادی محمدعلی‌طاهری‬ هستیم
اعتراض جمعی از کنش‌گران سیاسی و مدنی به حکم اعدام محمدعلی طاهری، در شبکه فارسی زبان من و تو نیز انعکاس یافت.



بنا بر این گزارش، جمعی از کنشگران سیاسی و مدنی در نامه‌ای نسبت به حکم اعدام صادرشده برای محمدعلی طاهری، بنیان‌گذار عرفان حلقه اعتراض کردند.
امضاکنندگان این نامه که خطاب به «همه‌ی آزاداندیشان جهان» نوشته شده، خواستار آزادی محمدعلی طاهری و همه‌ی زندانیانی شده‌اند که به جرم اندیشه در زندان به سر می‌برند و اعلام کرده‌اند که با مجازات اعدام به جرم تفکر مخالفند.
در بخشی از نامه که در اختیار سایت «سحام نیوز» قرار گرفته، آمده است: «از آن‌جا که مجازات مرگ به جرم تفکر، اتفاقی دردناک و واکنش‌برانگیز برای هر انسان آزاد اندیشی در هر کجای دنیاست، ما امضاکنندگان این نامه هر کدام به سهم خود، برای داشتن جهانی آرام‌تر و عاری از خشونت و تعصب، از شما در هر جایگاه و زبان و ملیت و اعتقادی که هستید، می‌خواهیم از لغو این حکم حمایت کنید.»
محمدعلی طاهری بنیان‌گذار «عرفان حلقه» در ایران است که ابتدا به پنج سال حبس محکوم شده بود؛ اما وقتی که دوران حبسش نزدیک به پایان بود، در داخل زندان با اتهامات جدیدی مواجه شد که منجر به صدور حکم اعدام برای وی از سوی دادگاه انقلاب شد. جرم او ارتداد و افساد فی‌الارض اعلام شده است.
ازجمله امضاکنندگان این نامه می‌توان به ‫#‏محمد‌ملکی‬، ‫#‏نسرین‌ستوده‬، ‫#‏فخرالسادات‌محتشمی‌پور‬، ‫#‏مهدی‌خزعلی‬، ‫#‏محمدنوری‌زاد‬، ‫#‏فریبرز‌رئیس‌دانا‬، ‫#‏صادق‌زیباکلام‬، ‫#‏بابک‌احمدی‬، ‫#‏جعفرپناهی‬ و تعداد دیگری از هنرمندان و نویسندگان و نیز مادران تعدادی از کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات ۸۸ از جمله ‫#‏گوهرعشقی‬ اشاره کرد.

منبع خبر :
https://www.manoto1.com/news/wrdw2b/NEWS19219
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر