۱۳۹۴-۰۷-۰۲

با وجود كسالت وكهولت سن تا گرفتن نتيجه از پاى نخواهم نشست

گروه خبري سايت
با وجود كسالت وكهولت سن تا گرفتن نتيجه از پاى نخواهم نشست
مادر محمد علی طاهری در چهل و دومین روز از اعصاب غذای فرزندش:
با وجود كسالت وكهولت سن تا گرفتن نتيجه از پاى نخواهم نشست
در روزهایی که پرونده محمد علی طاهری در دیوان در دست بررسی و حال جسمی او وخیم گزارش شده است، عزت طاهری، مادر محمد علی طاهری، از مردم تقاضا کرده است با ارسال نامه به آست الله صادق لاریجانی، پیگیر وضعیت او شوند.
متن کامل بیانیه او در روز ۱مهر ۹۴، به شرح ذیل است:

بِسْم الله الرحمن الرحيم

۴۲روز است كه محمد على طاهرى با اعتصاب غذايش با مرگ و زندگى جدال مى كند
دراين روز هاى بسيار سخت و تلخ توجه داشته باشيم كه در حال حاضر وضعيت فرزندم از نظر قانونى به تصميم دادگاه ديوانعالى و در واقع به آيت الله صادق لاريجانى رياست محترم قوه قضائيه بستگى دارد .
از همه آزاد انديشان تقاضا دارم كه با نامه نوشتن به رييس قوه قضائيه خواهان پايان بخشيدن به اعتصاب غذاى فرزندم و رسيدگى به وضعيت ايشان در دادگاه بى طرف باشند زيرا بر اساس قانون اساسى كشورعزيزمان و اعلاميه جهانى حقوق بشر، كليه احكام صادره براى ايشان صد در صد نادرست بوده و بنده اطمينان قلبى وعقلى دارم كه نتيجه دادگاه عادلانه، برائت كامل فرزندم خواهد بود به همين دليل شخصاً علاوه بر تقاضا از طريق فضاى مجازى با سفر به شهرهاى مختلف با وجود كسالت وكهولت به جمع آورى نامه وارسال آن به قوه قضائيه هستم وتاگرفتن نتيجه از پاى نخواهم نشست.
با توجه به اينكه رياست محترم فوه قضائيه ايميل ندارند ونامه به ايشان بايد از طريق پست سنتى انجام شود و اين كار زمان بر است ،سازمان عفو بين الملل كانادا راه حلى آرائه كرده است كه جدولى را در اختيار عموم قرار مى دهد كه آن را پرينت گرفته ، تكميل كرده و به آدرس داده شده روى برگه پتيشن ويا به آدرس مادر آقاى طاهرى به كانادا پست بفرماييد، تا آنكه سازمان عفو بين الملل كانادا پس از جمع شدن نامه ها آن ها را با پست سفارشى به ايران بفرستند. البته اگر اين نامه ها به آدرس مادر آقاى طاهرى ارسال و توسط خانواده ايشان و شخصاً به سازمان عفو بين الملل كانادا تحويل داده شود ، قطعاً سرعت كار بيشتربوده وقابل پيگيرى نيز خواهد بود.
در قسمت زير لينك جدول و آدرس مادر آقاى طاهرى تقديم مى شود:

1- Please note that email and phone are only needed if you want Amnesty International Canada to contact you about updates and news about Amnesty campaigns
For address field, it is OK to put city and country only
http://www.amnesty.ca/…/…/files/mohammad_taheri_petition.pdf

توضیحات تکمیلی در مورد پر کردن فرم مربوط به ،سازمان عفو بين الملل كانادا :

* فرم مربوطه به صورت نوشتاری و یا تایپی می تواند پر شود
* در قسمت مربوط به مشخصات آدرس فقط می توانید نام شهر و کشور را قید نمایید.
* قسمت مربوط به ایمیل و شماره تلفن کاملا اختیاری است و در صورت نوشتن هرکدام ، شماره و ایمیل شما فقط در اختیار سازمان عفو بین الملل کانادا قرار میگیرد ، پس از پر کردن این قسمت از فرم میتوانید از سایر کمپین های این سازمان با خبر شوید.

٢-آدرس مادر آقاى طاهرى:

Ezatalmolok Taheri
P.o.Box 48538
3701 Lakeshore BLVD
Etobicoke, ON, M8W 1P0
Canada 

منبع خبر : عزت الملوك طاهرى مادر محمد على طاهرى
https://www.facebook.com/EzatTaheri
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر