۱۳۹۴-۰۶-۱۶

سازمان عفو بین الملل مادرید با اشاره به پرونده محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
سازمان عفو بین الملل مادرید با اشاره به پرونده محمد علی طاهری
هیات وزیران اسپانیایی در سفر پیش رو به ایران به همتایان خود هشدار دهند
سازمان عفو بین الملل مادرید ضمن اشاره به پرونده برخی زندانیان سیاس و عقیدتی از جمله محمد علی طاهری سفر قریب الوقوع هیات وزیران اسپانیا را به ایران ،فرصتی برای هشدار درباره وضعیت حقوق بشر دانست.
این سازمان اعلام کرد: هیات وزیران که روز یکشنبه 6 سپتامبر (مصادف با 15 شهریورماه) وارد ایران می شوند،در دیدار با همتایان ایرانی خود، به این کشور وضعیت نامناسب حقوق بشر را گوشزد نمایند.
سازمان عفو بین الملل مادرید،ایران را کشوری معرفی کرد که که بالاترین آمار مجازات اعدام را در جهان داراست و در آن حق آزادی بیان و عقیده به خصوص پس از تصویب قانون مجازات اسلامی سرکوب شده است.
در گزارش این سازمان با اشاره به حکم اعدام "سامان نسیم" که در سن 17 سالگی به اعدام محکوم شده است ، حکم اعدام "سالار شادیزادی"،"نرگس محمدی"و آتنا دایمی از "محمد علی طاهری" به عنوان یک زندانی عقیدتی نام برده شد که در انتظار اعدام است.
این سازمان تبعیض علیه اقلیت ها، چه در قانون و چه در عمل ، را از دیگر از مسایلی دانست که عفو بین الملل در مورد آن سوال دارد و مقامات اسپانیایی باید تعهد خود به مسایل حقوق بشر را در روابط دوجانبه شان نشان دهند.

منبع خبر :

https://www.es.amnesty.org/noticias/noticias/articulo/espana-iran-la-visita-a-iran-de-autoridades-espanolas-una-oportunidad-para-alertar-sobre-der/

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر