۱۳۹۳-۰۵-۱۳

دشمن ما هیچ پایبندی اخلاقی، انسانی، اسلامی هیچی ندارد!

دشمن ما هیچ پایبندی اخلاقی، انسانی، اسلامی هیچی ندارد!


ببینید اینها نشان می دهد که در آن عکس هایی در روزنامه شما ملاحظه فرمودید نشان می دهد که دشمن ما هیچ پایبندی اخلاقی، انسانی، اسلامی هیچی ندارد. اگر امروز احساس می کند که این جریان به هر دلیلی... ما این جریان را یک جریان خدمت می دانیم!

طب های مکمل ایرانی می تواند واردات دارو را به ایران تا حد بسیار زیادی کاهش بدهد و در زمینه ی ترک اعتیاد هم می دانید سال گذشته، در همین زمستان سال گذشته در چند کمپ اصفهان در هشت تا کمپ اصفهان طرح های ترک اعتیاد مجموعه ی ما به تست و آزمایش گذاشته شد و نتایج خوبی داشت!

و از طرف یکی از مسئولین به نام « طرح اعتیاد طاهر » به ستاد مبارزه با مواد مخدر داده شد و شما ملاحظه کردید درست بعد از این قضیه حمله شروع شد و در اصفهان شروع کردند ریختند این را گرفتند، آن را گرفتند، آن مربی هایی که به اصطلاح در کمپ ها که البته خودشان معتاد بودند و ترک کرده بودند در دو سه سال قبل و شده بودند مربی و هستند و اینها در این کمپ ها اقدام به این کار مثبت کردند و اینها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، تهدیدشان کردند و پانزده تا کمپ در اصفهان تعطیل شد و این طرح هم از سال گذشته تمام شد و بعد از آن هم خود من هم دچار گرفتاری ها و مشکلات شدم به دلیل اینکه مافیای مخدر اگر قرار باشد بگذارد شما، ما، بیائیم به اصطلاح قشنگ وارد بشویم و جلوی به اصطلاح این جور کارها را بگیریم و با آمار خوبی به یک آمار خوب برسیم، مسلما همچین اجازه ای به ما نمی دهد. حالا ما اشتباه کردیم وارد این خط قرمز شدیم، نمی دانستیم، ولی می دانستیم!

ما از روز اول می دانستیم که هر حرفی بزنیم منافع یک عده ای در خطر است. جهان جهان دوقطبی است، امکان ایجاد منفعتی نیست جز اینکه به منفعت یک عده ی دیگری بخواهد لطمه بخورد. البته این تصور، تصور حالا کلی است که داریم خدمت دوستان می گوئیم ولی بخش های مختلف هر کدام با یک انگیزه، فقط مافیای مخدر و مافیای دارو...هر کدام...طرفداران عرفان قدرت...یک مقداری که بخواهی صحبت بکنی خیلی از دکان ها در واقع تحت الشعاع قرار می گیرد و همینطوری مسائل مختلف دیگری.

(دیدار با استاد طاهری - نوروز 90 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر