۱۳۹۳-۰۵-۱۹

شعور من در کجا پنهان شده است و چه شعوری را ساطع میکنم ؟

شعور من در کجا پنهان شده است و چه شعوری را ساطع میکنم ؟
باید ببینیم کارها را به چه "دلیلی"، در عمق وجود و ذهنمون، انجام می دهیم .. "دلیل" کار مهمه ... و این نه بر زبان و ظاهر ، که بر "دل" است و "تنها خدا داند و دلم" ... پس قضاوت کیفی تنها مخصوص اوست ..
می گفت :
ما برون را ننگریم و قال را
ما "درون" را بنگریم و "حال " را
یکی فعالیت منفی می کنه و برای ارضای من ها و رفع عطش قدرتشه .. 0
یکی می خواد کار مثبتی کنه، اما از سر ناآگاهی، آغشته به جهل و قدرت و منیت شده ... 0
یکی فعالیت مثبت می کنه اما باز هم برای ارضای من ها و رفع عطش قدرتشه .. 0
یکی سکوت می کنه وکاری هم نمی کنه، اما سکوتش هم بر پایه ی من های درونش هست ( مثل من ترسو ، من راحت طلب، ... ) 0
یکی .. اما یکی هر کاری می کنه ، حتی سکوت ، برای "او"ست ... خدا محور خدا محور ...
(هدفش نزدیکی به خداوند است و نزدیکی به او را "بدون کمک او نمیداند".)
پس ظاهر امر تعیین کننده نیست ... آنچه که معرف من به هستی است ، پیام شعوری ایست که در پس پندار و اعمال و گفتارم بر اساس "محوریت وجودی" خود ، ، ساطع می کنم . کار نیک و بد من حول چه محوری می گردد ؟
محوریت وجودی من چیست ؟ خدا داند و دلم ...
تک چشم .. دید تک بعدی و ظاهر بین است .....
تو خود مفصل خوان از این مجمل ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر