۱۳۹۳-۰۷-۲۱

تجمع شاگردان محمد علی طاهری در ونکوور-کانادا و درخواست آزادی او

تجمع شاگردان محمد علی طاهری در ونکوور-کانادا و درخواست آزادی او

 محمد علی طاهری, تجمع مسالمت آمیز, تظاهرات خارج از ایران, تظاهرات عرفان حلقه در کانادا, شاگردان محمد علی طاهری
به گزارش حلقه نیوز روز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۳، شاگردان محمد علی طاهری (بنیانگذار عرفان حلقه و دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی) و دیگر هوادران آزادی اندیشه و حقوق بشر، در تجمعی در شهر ونکوور کانادا، خواستار آزادی محمد علی طاهری شدند.

در این گردهمایى صلح آمیز، شاگردان استاد طاهرى ضمن حمایت خود از این معلم شان، با تقدیم گل و بروشور به رهگذران، توجه آنها را به تجمع خود جلب کرده و خواستار حمایت آنها از طریق امضاء کمپین شدند که با استقبال و همراهی شهروندان کانادایی شدند.
در این گردهمایى چندین بار سرود «اى عشق» آقای محمد علی طاهرى با صدای تجمع کنندگان خوانده شد که توجه حاضرین را به خود جلب و باعث شور و حال زیبایى در محل گردید.
یکی از تظاهر کنندگان در این تجمع به حلقه نیوز گفت: «ما تا آزادى استاد طاهرى به این حرکتها ادامه میدهیم و از این طریق صداى خود را به گوش جهان و تمامى مسئولین میرسانیم»


لازم به ذکر است که محمد علی طاهری چند ماه قبل نامه ای را خطاب به احمد شهید گزارش ویژه سازمان ملل فرستاد که در آن نامه به موارد نقض حقوق خود و دیگر زندانیان در زندان اوین پرداخت. پس از انتشار نامه توسط گیرنده آن، شهناز نیرومنش، توجه سازمان های حقوق بشری به پرونده محمد علی طاهری جلب شده است.

موج تظاهرات ها در ایران نیز آغاز شده است و در پی تجمعاتی روبروی زندان اوین تا کننون بیش از ۷۰ نفر بازداشت شده و سپس به قید وثیقه آزاد شده اند ولی تا زمان تنظیم این گزارش، تعدادی از آنها هنوز در بازداشت به سر می برند


http://freetaheri.com/2014/10/13/vancouver-protest-oct12-14/





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر