۱۳۹۳-۰۸-۰۸

منظور از " اسکن " در فرادرمانی چیست ؟

منظور از " اسکن " در فرادرمانی چیست ؟

اسکن به معنی زیر ذره بین گذاشتن ، کاوش کردن است .
در فرادرمانی بیمار تحت اسکن هوشمندی قرار می گیرد ، که در اینصورت سابقه ی بیماری گذشته و فعلی او آشکار شده و با به جریان افتادن پرونده ی بیماری ، بیرون ریزی ها* آغاز می شود .

در این حالت هوشمندی بخش هایی از وجود را که دچار اشکالات و اختلالاتی هست را تیک می زند و علائمی را در طول ارتباط به ما نشان می دهد ، مانند :
سرد شدن ، گرم شدن ، تیر کشیدن ، تشنج ، دیدن رنگ ها و نور ها ، گز گز ،ضربان ها ، پرش ها ، احساس حرکت جریاناتی در بدن و ...

اسکن به صورت همه جانبه روی جسم ، روان و ذهن فرد انجام می شود. در اسکن گاه علائمی بروز می کند که آمادگی های بدن را برای ابتلا به بیماری هایی نشان می دهد که احتمالا در آینده بروز خواهند کرد.

1- شرایط درمان با فرادرمانی چیست ؟

تنها شرط برقراری ارتباط "شاهد " بودن است .

درمان در فرادرمانی "فقط با کمک حلقه های رحمانیت عام الهی" انجام می شود و "بدون بهره مندی از آن هیچ کاری نیست که فرد بتواند انجام دهد" . لذا در این رابطه فرد " به طور کامل خلع سلاح شده و به هیچ عنوان کاری انجام نمی دهد که بتواند انجام درمان را به "خود" منتسب کند .

2- شاهد چه کسی است ؟

(نظاره گر ، تماشاچی ، محقق ، داور ، بی طرف )
شاهد کسی است که نظاره گر و تماشاچی باشد و در حین نظاره هیچگونه قضاوتی نداشته باشد و هر گونه اتفاقی را در مدت اتصال مشاهده کند ، زیر نظر داشته باشد و در حین مشاهده از تعبیر و تفسیر و قضاوت جدا باشد . ( قضاوت بعد از اتصال )
شاهد در امر نظاره گری چیز دیگری را مانند تخیل ، تصور ، تفسیر و ... وارد نکند ، زیرا باعث خروج او از عمل نظاره گری می شود .
بی طرف بوده و پیش داوری نکند .
شرطی نشده باشد .
آزاد باشد . (عدم استفاده از مواد توهم زا )
تسلیم باشد . (عدم انجام هر کار دیگری در اتصال )

3- فرادرمانگر چه کسی است ؟

فرادرمانگر فردی است که با شرکت در کلاسهای آموزشی ، قبلا توسط مربی حلقه و حفاظ های اتصال ها به او تفویض شده است و از طریق متصل کردن بیمار به شبکه ی شعور کیهانی ، بیمار را در معرض این هوشمندی قرار داده تا درمان بیمار مطابق آنچه که در فرادرمانی توضیح داده شده است ، صورت گیرد .
در این صورت به شخص بیمار نیز "فرادرمانگیر " گفته می شود .

erfanekeihani#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر