۱۳۹۳-۰۸-۰۳

سيستم‌هاي فكري؛ انحراف و تخلف (هفت)v

سيستم‌هاي فكري؛ انحراف و تخلف (هفت)
موحد و منافق
از نظر ما مانعي ندارد وجود اين قضايا، من يک مثال زدم شما تا آخرش را بخوانيد، وقتي اميرالمؤمنين علي(ع) نتوانسته با همه آن توانايي‌هايي که در او سراغ داريم، نتوانست يک همبستگي و يکپارچگي فکري را ايجاد کند، ما جاي خود داريم!.
اما فراموش نکنيد جهان دو قطبي است بايد اين را در کنار خودش داشته باشد، بايد ريزش، بايد انحراف، بايد شاخه‌اي جدا شود..... و يکسري بروند همه نبايد باشند. البته ما سعي مي‌کنيم نشود و آگاهي بدهيم اما در نهايت اگر شد جهان دو قطبي است بايد بشود بايد او هم خودش را بيرون بريزد. تا يک جايي جلوي خودش را گرفته از يک جايي گفته بگذار ببينيم چه مي‌شود و آن خودنمايي غلبه پيدا کرده است.
الان بحث شبکه شعور کيهاني وسيله‌اي است براي آزمايش او که ببينند با اين موضوع چکار مي‌کند، .......لذا در صورتي که اين مسئله پيش بيايد اصلاً باعث ناراحتي ما نمي‌شود....... بلکه باعث خالص شدن جريان مي‌شود........ يعني آن‌هايي که مي‌خواهند، از اين تمايلات خودنمايانه دارند،........ آن‌ها مي‌روند دنبال اين قضايا.....
لذا اصل ماجرا را رها مي‌کنند، مي‌روند دنبال يك ماجراهاي ديگري....... و در يک جايي بايد اين قضيه مشخص شود..... و آن‌ها ديگر در آن ماجراهاي اصلي جايگاهي ندارند و تا آن موقع دست خودشان را رو کردند........ ما در جريان خيلي مطالب هستيم، زياد شنيده مي‌شود، .......سعي مي‌كنيم اگر افرادي واقعاً اطلاع ندارند در جريان قرار بگيرند، اما در نهايت نه، يك مطلب طبيعي است.
ترم پنجم، جلس? دوم، تصويري
محمد علي طاهري، عرفان کيهاني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر